پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:20:41 - یکشنبه 4 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بارش باران آب و هوای بهاری در رابُر حاکم کرد
بارش باران همچنین موجب شسته شدن سطح خیابانها و معابر عمومی شده و فضای شادابی و هوایی پاک و تمیز را در این منطقه به وجود آورد. به گزارش” صبح رابر” عصر امروز یک هوای خنک بهاری مردم شهرستان  رابر شاهد بارش رحمت الهی بودند.بارش باران علاوه بر خوشحالی کشاورزان موجب تمیزی هوا و لطیف […]

بارش باران همچنین موجب شسته شدن سطح خیابانها و معابر عمومی شده و فضای شادابی و هوایی پاک و تمیز را در این منطقه به وجود آورد.

به گزارش” صبح رابر” عصر امروز یک هوای خنک بهاری مردم شهرستان  رابر شاهد بارش رحمت الهی بودند.بارش باران علاوه بر خوشحالی کشاورزان موجب تمیزی هوا و لطیف تر شدن هوای متبوع و بهاری رابُر  نیز شد.

در بسیاری از شهرستان های استان کرمان هنوز اردیبهشت و خرداد  از راه نرسیده هوا گرم شده است تا جایی که بسیاری از شهروندان تصور می‌کنند امسال شهرشان زودتر از بهار سال گذشته به استقبال گرما رفته است . در حالی که میتوان گفت در رابر تابستان واقعی وجود ندارد و فقط در تیر ماه و مرداد ماه هوا کمی گرم است و در بقیه ایام سال هوا سرد است واین شهرستان بسیار روزهای بهار و تابستان آب هوای خنک را تجربه می کند  .

رحمت الهی به سوی زمین وزمینیان سرازیر می شود ،جوی ها ونهرها پر آب می گردد ،زمین سیراب می شود ،درختان وگیاهان طراوتی دوباره می یابند ،غبار ها وآلودگی ها زدوده شده وهوا تمیز می شود،عطر باران همه جا را فرا گرفته وطبیعت جلوه ای زیبا پیدا می کند .

وقتی صدای باران می اید،دلهای ادمیان به ویژه مومنین خدا روشن وشاد می گردد گویی قطرات باران غبار درون را نیز از وجود آنان شسته وجان خسته شان را حیاتی دوباره می بخشد.

صدای نم نم باران ترنم دلنشینی است در گوش جان آدمیان که درهای عظیم رحمت الهی به رویشان  گشوده شد. دل ها به خالق یکتا نزدیک تر می شود واحساسی زلال آدمی را به سویش فرا می خواند

باران نه تنها رحمت بلکه مایه تطهیر است ؛نشانه  است ،نشانه ای محکم برای آنانی که می خواهند قلب ها  را جلا دهند ودل ها را از هر چه سیاهی ،پاک کنند تا در سایه ی این پاکی بتوانند پاک بخورند پاک بیاشامند، پاک ببینند،پاک بشنوند،پاک بیندیشندوپاک زندگی کنند تا رستگار شوند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب