پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:46:15 - چهارشنبه 7 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح نخستین دفتر خدمات پلیس + ۱۰ در رابر
دفتر خدمات دولت الکترونیک پلیس + ۱۰ ‌در رابُر  افتتاح و رسما‌ً فعالیت خود را آغاز می کند . به گزارش ” صبح رابر” دفتر خدمات دولت الکترونیک، پلیس + ۱۰ ‌در شهرستان رابر با مدیریت بهمن شمس الدینی،  صبح پنج شنبه ، ۸ خرداد ،با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح و رسماً‌ فعالیت خود را […]

دفتر خدمات دولت الکترونیک پلیس + ۱۰ ‌در رابُر  افتتاح و رسما‌ً فعالیت خود را آغاز می کند .

به گزارش ” صبح رابر” دفتر خدمات دولت الکترونیک، پلیس + ۱۰ ‌در شهرستان رابر با مدیریت بهمن شمس الدینی،  صبح پنج شنبه ، ۸ خرداد ،با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح و رسماً‌ فعالیت خود را آغاز می کند.

با راه اندازی دفتر خدمات پلیس + ۱۰ در شهر ستان رابر، شهروندان دیگر برای دریافت خدمات مربوط به این دفتر نیاز ندارند به شهرستان بافت  بروند.

یکی از مشکلات بزرگی که در طی سال‌های گذشته مردم این شهرستان  با آن مواجه بودند و باید برای انجام امورات خود به مرکز استان و شهرستان‌های اطراف سفر نمایند عدم استقرار دفتر پلیس + ۱۰ در رابر  بود‌.

پس از سال‌ها تلاش و پیگیری‌های مستمر سرانجام با راه‌اندازی دفتر پلیس‌+‌۱۰ در شهرستان موافقت شد و مردم رابر  به آرزوی دیرین خود دست یافتند، لذا امروز‌ شاهد یکی دیگر از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

دفتر خدمات پلیس + ۱۰ شهر ستان رابر در  میدان معلم، خیابان  فرمانداری قرار دارد .

از خدمات این دفتر از جمله:  تعویض انواع گواهینامه‌های رانندگی‌، صدور انواع گواهینامه‌های المثنی رانندگی‌، امورات مربوط به خدمات وظیفه عمومی همچنین امورات مربوط به تعویض کارت‌های پایان خدمت و همچنین امورات مربوط به صدور گذرنامه و پاسپورت‌، امورات مربوط به دریافت کارت سوخت انواع موتور‌سیکلت و خودروهای سبک و سنگین همچنین اخذ خلافی انواع خودروها‌ی سواری و کامیون‌ها تا سقف زیر یک میلیون تومان و … از دیگر خدمات این دفتر است‌.

این دفاتر به منظور کاهش تعداد سفرهای درون شهری و سهولت و افزایش سرعت دسترسی به خدمات پلیس ایجاد شده است و مردم به راحتی می توانند به دفتر مورد نظر  مراجعه و خدمات دریافت کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب