پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:39:40 - پنجشنبه 8 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پنجمین یادمان سردار اندیشه و فرهنگ شهید محراب حاج کورش فیروزی در روستای گتک رابر برگزار می گردد
شهدا همچون آیه های قرآن مقدس اند ( مقام معظم رهبری دام عزه) به گزارش” صبح رابر” پنجمین یادمان سردار اندیشه و فرهنگ  شهید محراب حاج کورش فیروزی ، شهید (عبدالله) ایرج فیروزی  روز  پنج شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۰۸ ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ عصر در محل  شهرستان رابر روستای گتک منزل پدر شهیدان فیروزی برگزار می […]

شهدا همچون آیه های قرآن مقدس اند ( مقام معظم رهبری دام عزه)

به گزارش” صبح رابر” پنجمین یادمان سردار اندیشه و فرهنگ  شهید محراب حاج کورش فیروزی ، شهید (عبدالله) ایرج فیروزی  روز  پنج شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۰۸ ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ عصر در محل  شهرستان رابر روستای گتک منزل پدر شهیدان فیروزی برگزار می گردد .

شهید محراب حاج کورش فیروزی در مورخه  ۱۳۸۸/۰۳/۰۷ شام غریبان حضرت زهرا(س) در محل  مسجد علی بن ابی طالب زاهدان  در عملیات تروریستی در حین نماز مغرب  به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید ایرج فیروزی در ۲ مرداد ۱۳۴۰در روستای گتک رابر در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود، مقاطع ابتدایی و راهنمایی و بخشی از مقطع دبیرستان را در مدارس روستا و بخش رابر با نمرات عالی سپری کرد، در سال۱۳۶۴ که در رشته زیست شناسی در دانشگاه شیراز تحصیل می کرد به جبهه های حق و باطل شتافت و در ۷بهمن ۶۵ در محل منطقه عملیاتی شلمچه در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این شهید در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: هر آن کس را که این وصیت به گوش او رسد به تقوای سفارش می کنم و آنگاه به وحدت وحدت وحدت..

برادران من خواهران من! همگی چنگ به ریسمان خداوندی زده و از گرد هم پراکنده نشوید منافقان را یا باکلام به اخلاص خوانید و با باخواری از خود برانید آگاه باشید آنان که در راه خداجان باختند یعنی شهدا و آنان را که پای بر خون آنها نهند و از طریق وحدت و خدمت خارج شوند نخواهند بخشید –

هشدار می دهم شما را از شکایت شهیدان در نزد پروردگار خویش هشدار می دهم همه را بالاخص مسئولان را از اینکه مباد محرومین و مستضعفین جامعه را فراموش کنند عزیزان من لذت زندگی در جهاد مستمر در همه ابعاد است و لذتی بالاتر ازخدمت به ملت و جامعه نیست پس این لذت را دریابید.

و اما دانشگاه و حوزه، خدا را، خدا را که مسئولیت بس سنگین است شایسته کس نباشد که در این محیط های مقدس فقط در بند خویش و امال پست باشد برادرانم و خواهرانم، دانشجویان و اساتید بزرگوار دانشگاه و حوزه! زیبنده شما این است که در اصلاح جامعه خویش سخت کوشا باشید که این دو مکان باید چشمه های جوشان وحدت و اخلاق و علم و رشد باشند شایسته شما نیست که چرخ های تحرک علمی و تحقیق در دانشگاه و حوزه بی حرکت یا کم تحرک باشد، بکوشید تا حرکت جامعه خویش را به سوی تعالی و عزت و رهایی از بندهای استعمار شتاب دهید و جامعه خویش را با صحت به سر منزل مقصود برسانید بر شماست که جامعه خود را به صلاح و سلاح مجهز کنید.

و اما مسئولین آگاه که خداوند ناظر بر اعمال و افکار ماست مباد که از پست و مقامی که خون شهیدان در اختیار شما نهاده پایگاهی برای خویش بسازید بدانید که آنجا جایگاه مردم ستمدیده باشد مباد که هدف و خدمت به مردم را فراموش نموده و به خود بپردازید، مباد که موقعیت شما سنگری برای ستمگران علیه محرومان شود مبادا که فریت شیاطین را خورید.

برگرد چراغ رهبری حلقه زده و با استعان از فقه اسلام پایه قسط و عدل را در جامعه خویش استوار سازید تا بتوانید طلایه دار امت نمونه اسلام باشید  آگاه باشید که چشم جهانیان و مستضعفان به حرکات شما دوخته است.

 انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

 


  1. وبسایت ساگنو   خرداد ۸, ۱۳۹۳  

    روحش شاد دوستان میتونن خبرهای روستای سیه بنوئیه را در وبگاهsagono.irملاحظه کنید

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب