پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:40:51 - جمعه 9 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شیوع بیماری کرونا در کرمان کنترل می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با ابراز تأسف از مرگ یک بانوی کرمانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، گفت: باید شیوع بیماری با همکاری مردم در سطح استان کرمان کنترل شود. به گزارش ” صبح رابر” حمید ذکااسدی ، با اشاره به اینکه از طریق شبکه استانی و رسانه‌های گروهی کار پیشگیری از […]

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با ابراز تأسف از مرگ یک بانوی کرمانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، گفت: باید شیوع بیماری با همکاری مردم در سطح استان کرمان کنترل شود.

به گزارش ” صبح رابر” حمید ذکااسدی ، با اشاره به اینکه از طریق شبکه استانی و رسانه‌های گروهی کار پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کرمان آغاز شده است، اظهار کرد: ازتمامی هم ‌استانی‌ها درخواست می‌شود با حفظ آرامش به توصیه‌های پزشکی به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری جلوگیری کنند.

th (68)

وی افزود: به طور قطع دانشگاه علوم پزشکی کرمان تدابیر لازم را برای کنترل این بیماری اتخاذ کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با ابراز تأسف از مرگ یک بانوی ۵۳ ساله کرمانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، بیان کرد: باید با انجام مراقبت‌های ویژه مانع از تکرار این قبیل وقایع شد.

ذکااسدی با هشدار به مسافران حاشیه خلیج فارس،گفت:از همه افرادی که قصد سفر به این کشورها را دارند، توصیه می‌شود تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند تا پس از بازگشت از سفر برای خود و اطرافیانشان مشکلی به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان هر گونه علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا نشانه ابتلا به بیماری کرونا نیست و مردم باید در کمال آرامش به پزشک مراجعه کنند.

یک بانوی ۵۳ ساله کرمانی صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد و این مسئله موجی از اضطراب را در بین مردم استان کرمان به وجود آورده است.

انتهای پیام/ منبع : تسنیم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب