پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:38:47 - شنبه 10 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۸۵ نفرازبسیجیان رابر به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند
فرمانده سپاه ناحیه رابر ، از اعزام بسیجیان  خواهر به مرقد حضرت امام خمینی (ره) در ایام ارتحال معظم له خبر داد. به گزارش ” صبح رابر “ امین مهدیپور  در گفتگو با خبرنگار سعیر از رابر  گفت: سپاه رابر در راستای حضور یکپارچه در مراسم با شکوه گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب […]

فرمانده سپاه ناحیه رابر ، از اعزام بسیجیان  خواهر به مرقد حضرت امام خمینی (ره) در ایام ارتحال معظم له خبر داد.

به گزارش ” صبح رابر “ امین مهدیپور  در گفتگو با خبرنگار سعیر از رابر  گفت: سپاه رابر در راستای حضور یکپارچه در مراسم با شکوه گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مانند سال های گذشته، ۸۵  نفر  از  خواهران بسیجی به  مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند کرد.

در ادامه اضافه کرد: حضرت امام(ره) حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و در همین راستا خدمت به زائرین حضرت امام خمینی(ره) یک وظیفه است . این تعداد زائر با هماهنگی انجام شده در شب دوازدهم خرداد به این مراسم بزرگ اعزام می‌شوند.

وی افزود: بخش عظیمی از افتخارات و موفقیت‌ های نظام اسلامی مرهون بسیجیان و رزمندگان است و شایسته است که یاد و نام شهدا و ایثارگران افتخارآمیز دوران دفاع مقدس به ویژه رزمندگان عملیات فتح خرمشهر  و شهدای ۱۵ خرداد را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه رابر  اظهار کرد: کاروان اعزامی در این سفر معنوی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقیدنظام مقدس جمهوری اسلامی و پیوستن به خیل عظیم عزاداران و شرکت در مراسم گرامیداشت حضرت امام راحل (ره) با آرمان های بلند امام خمینی (ره) تجدید میثاق می کنند

مهدیپور  در پایان خاطر نشان کرد: سال‌ها از رحلت جانسوز امام خمینی(ره) می‌گذرد اما هنوز عشق ملت به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلب‌ها بیدار است لذا باید جهت برگزاری با شکوه تر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه صورت پذیرد.

 انتهای پیام /

 منبع: پایگاه اطلاع رسانی سعیر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب