پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:48:53 - شنبه 10 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکارچی مسلح غیرمجاز در رابر دستگیر شد
سرپرست محیط زیست شهرستان رابر گفت: یک شکارچی به همراه یک قبضه اسلحه غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع انجرک شهرستان رابر دستگیر شد. به گزارش” صبح رابر” اسحاق منظری‌توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: صبح امروز ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان رابر در حین گشت و کنترل در منطقه شکار […]

سرپرست محیط زیست شهرستان رابر گفت: یک شکارچی به همراه یک قبضه اسلحه غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع انجرک شهرستان رابر دستگیر شد.

به گزارش” صبح رابر” اسحاق منظری‌توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: صبح امروز ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان رابر در حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع انجرک یک نفر متخلف که قصد شلیک به حیات‌وحش داشت را به همراه یک قبضه اسلحه غیرمجاز دستگیر کرده و متخلف تحویل مقامات قضایی شد.

وی بیان داشت: با توجه با گشت‌زنی‌های مستمر و دقیق ماموران محیط زیست تمام مناطق شهرستان رابر برای شکارچیان غیرمجاز ناامن بوده و با متخلفان شکار و صید طبق قانون برخورد می‌شود.

سرپرست محیط زیست شهرستان رابر از تشدید برخورد با متخلفان شکار خبر داد و افزود: برخورد جدی با متخلفان سبب می‌شود که حیات‌وحش و محیط زیست از دست درازی متخلفان در امان باشند.

منظری‌توکلی به نقش مردم در پاسداری از محیط‌زیست اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی و محیط زیست در واقع سرمایه ملی بوده و ارزشی بی‌اندازه دارند و همگی ما وظیفه حراست از آنها را به عهده داریم.

وی یادآور شد: از تمام مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی ماموران ما را در جریان قرار دهند.

منظری‌توکلی گفت: افزایش آگاهی مردم و آموزش آنها در زمینه حفاظت از محیط زیست امری ضروری است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب