پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:52:44 - شنبه 10 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری متخلفان حرفه ای زنده گیری کبک در رابر
ماموران یگان حفاظت شهرستان رابر در پی گشت و کنترل حوزه استحفاظی ، در منطقه کوهستانی روسکین ، سه متخلف صید و زنده گیری پرندگان وحشی را دستگیر کردند. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان ، […]

ماموران یگان حفاظت شهرستان رابر در پی گشت و کنترل حوزه استحفاظی ، در منطقه کوهستانی روسکین ، سه متخلف صید و زنده گیری پرندگان وحشی را دستگیر کردند.
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان ، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رابر گفت: پس از این که محل استقرار این متخلفان شناسایی شد ، در مسیر بازگشت آنها اقدام به کمین کردیم.

منظری توکلی افزود: پس از چهار ساعت انتظار ، سرانجام این افراد که مبادرت به صید چهار قطعه کبک کرده بودند ، پس از برخورد با کمین ، فرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام با انجام اقدامات عملیاتی متخلفان دستگیر و به همراه دو عدد تله زنده گیری کبک(دروک) ، چهار قطعه کبک ، یک موتور سیکلت و سایر وسایل مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب