پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:47:27 - سه شنبه 13 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم تودیع و معارفه فرماندار رابر
طی حکمی علیجان سلیمانی به عنوان فرماندار شهرستان رابر منصوب شد . به گزارش ” صبح رابر” مراسم تودیع و معارفه فرماندار  شهرستان رابر با حضور حمید زکاءاسدی  معاون  سیاسی امنیتی استاندار کرمان،  علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه ،  فرماندار،  و جمعی از مسئولین استان و  شهرستان در محل […]

طی حکمی علیجان سلیمانی به عنوان فرماندار شهرستان رابر منصوب شد .

به گزارش ” صبح رابر” مراسم تودیع و معارفه فرماندار  شهرستان رابر با حضور حمید زکاءاسدی  معاون  سیاسی امنیتی استاندار کرمان،  علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه ،  فرماندار،  و جمعی از مسئولین استان و  شهرستان در محل سالن ورزشی  شهید تهرانی برگزار گردید.

امام جمعه رابر در رابطه با صلوات و ثوابهای صلوات مطالبی را مطرح کرد و از زحمات علیرضا مرادی  تقدیر و تشکر و آرزوی موفقیت و سلامتی برایشان کرد و برای علیجان سلیمانی آرزوی موفقیت و سربلندی  نمود .

در ادامه  مرادی به ذکر فعالیت های خود در طول مدت چهار سال خدمت خود پرداخت ، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان به دور از هر گرایش سیاسی را یکی از مهمترین برنامه‌های خود در دوران مسئولیتش عنوان کرد وی از همه کسانی که او را در این مدت یاری نمودند،  تقدیر و تشکر کرد .

دکتر مرادی  ضمن اینکه از رابربه  نیکی یاد کرد، گفت :  رابر همیشه در عشق و خون من جاری و ساری است .

 منظری توکلی در این مراسم  ضمن بیان عزت و عظمت رابر در سطح ملی افزود : رابر دیار شهیدان و زادگاه سردار سرلشکر سلیمانی است ، وی از رابر به نیکی یاد کرد .

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از زحمات علیرضامرادی فرماندار  سابق رابر مسیر حرکت انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تا کنون را مسیری روشن و هموار و به سمت تعالی و پیشرفت عنوان کرد.

 مهندس ذکا اسدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان  رابر را مهد دلیران ، مهد قهرمانان و مهد شهدا نام نمود و  ضمن عرض سلام استاندار ، آقای رزم حسینی به رابر اظهار داشت :   با طرح تئوری مثلث اقتصادی در استان  و با برنامه‌ریزی زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران را فراهم کرده است، شهرستان رابر هم باید تلاش کند تا در اولویت اصلی این طرح قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان  رابررا مهد فرهنگ و شعر نامگذاری نمود.

 ذکا اسدی ضمن تذکراتی در رابطه با خدمت صادقانه به مردم طی حکمی علیجان سلیمانی را به عنوان فرماندار شهرستان رابر منصوب و از خدمات علیرضا مرادی فرماندار سابق شهرستان رابر تجلیل به عمل آورد.

در ادامه علیجان سلیمانی ابراز داشت:  خدا را شاکر و سپاس گزارم از اینکه بار دیگر توفیق خدمت شامل حال من شده و عنوان کرد:  با توجه به تجربه ۸ سال یخشداری و با وجود اینکه فرماندار قبلی زحمات فراوانی کشیده است اما هنوز در عرصه های عمرانی و آبادانی و اجتماعی و غیره در اول راه می باشیم .

وی بیان داشت :  با همت و همدلی می توانیم تمام مشکلات را پشت سر بگذاریم.و امیدوارم بتوانم در دورانی که این مسئولیت مهم به من واگذار شده است،‌خدمتگزاری لایق برای  همشهریانم باشم .

در پایان با اهداء لوح تقدیر ازعلیرضا  مرادی  تجلیل شد وعلیجان سلیمانی بعنوان فرماندار شهرستان رابر معرفی گردید.

 لازم به ذکر است همتعلی زرین کلاه  از شاعران پیشکسوت رابر و سلیمانی سر دبیر روزنامه عبوردر این مراسم  به ایراد شعر پرداختند .

انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب