پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:36:28 - چهارشنبه 14 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین شب از تعزیه امام خمینی (ره) در کرمان برگزار شد
همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اولین شب از مراسم تعزیه در کرمان برگزار شد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و به همت گروه تعزیه منتخب از شهر چترود، روستاهای هوتک و ده زیار، سه مجلس تعزیه در کرمان برگزار می شود. […]

همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اولین شب از مراسم تعزیه در کرمان برگزار شد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و به همت گروه تعزیه منتخب از شهر چترود، روستاهای هوتک و ده زیار، سه مجلس تعزیه در کرمان برگزار می شود.

اولین شب از اجرای مراسم تعزیه با استقبال مردم کرمان برگزار شد و دو مجلس تعزیه دیگر نیز امشب و فردا شب همزمان با ایام ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در محل مسجد تاریخی امام خمینی (ره) شهر کرمان برگزار می شود. این مجالس تعزیه به مدت سه شب بلافاصله بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از ساعت ۲۰ برگزار می شود.
این مراسم آئینی به همت گروه تعزیه منتخب از شهر چترود، روستاهای هوتک و ده زیار از توابع بخش چترود کرمان با همکاری حوزه هنری استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان و پایگاه مقاومت بسیج پیشکسوتان حوزه ۲ خاتم الانبیاء برگزار می شود.

این مجالس تعزیه توسط هنرمندان حسینی، محمد مهدی، رضا و محمدرضا میراحمدی، غلام حسن زاده، وحید رمضانی، رسول حسینی، امیر عباس عربزاده، امین، محمد، علی، مصطفی، جواد و رضا افضلی، محمد و ثارالله انکوتی، محمد علی زارکوهی، صالح صدقی، محمد حسین درویش هو و دانیال مهدوی شبیه خوانی می شوند.

 

tazieh

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب