پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:30:51 - پنجشنبه 15 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در رابر همراه با راهپیمایی
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام در شهرستان رابر با حضور  مسئولین شهرستان ،  احاد مردم  خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ،نیروهای نظامی وانتظامی، بسیج ،سپاه برگزار شد. به گزارش ” صبح رابر” اکنون پس از سالها که از رحلت امام خمینی می گذرد با همه غربتی که هنوز ملت ایران  […]

مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام در شهرستان رابر با حضور  مسئولین شهرستان ،  احاد مردم  خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ،نیروهای نظامی وانتظامی، بسیج ،سپاه برگزار شد.

به گزارش ” صبح رابر” اکنون پس از سالها که از رحلت امام خمینی می گذرد با همه غربتی که هنوز ملت ایران  در دل و جان رنجور خود حس می کند، هر روز شعله های عشق به امام در دلهای ملتهب ملت بر افروخته تر می گردد و هرگز این آتش عشق بسردی نخواهد گرایید، مسئولین و  مردم شهرستان رابر با حضور از میدان معلم تا گلزار شهدای دیوران را به عشق امام و شهدا طی نمودند ، تا بار دیگر ضمن تجدید میثاق با ارمانهای امام راحل و شهیدان انقلاب و ولایت فقیه  حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کنند.

بعداز غبارروبی از مزاردو شهید  والامقام،شهید اسماعیل محمد نظری و شهید قاسم شهابی یاد و خاطر امام و این شهیدان را گرامی داشتند  ،

 در این مراسم حجت الاسلام شهابی امام جمعه موقت شهرستان ضمن خیر مقدم به همه حضار ، رسیدگی به گلزار شهدا ی دیوران را خواستار شد .

بعد از قرائت وصیت نامه دو شهید  ،فرماندار رابر ضمن تسلیت جانسوز بنیان گذار جمهوری اسلامی با بیان اینکه چه عواملی بعد از گذشت این همه سال،باعث شده ،  این نظام مقدس هر روزبا صلابت تر  ،قدرتمند تر در همه عرصه های جهانی خود را نشان می دهد و بر همه سیاست های منطقه ای و جهانی تأثیر گذار باشد واین نظام مقدس آسیب نا پذیر شد ،عواملی باعث پیروزی و  تدوام این انقلاب و سرافرازی و سربلندی انقلاب شده افزود : این عوامل را باید مانند  چراغ هدایت همیشه روشنگر راهمان قرار بدهیم و این راه مقدس را ادامه بدهیم .

وی ضمن اشاره به سه مورد ، عامل سربلندی و سرافرازی را ایمان و توکل بر خدا وبعد رهبری های امام و حضور گسترده مردم دانست افزود :توکل بر خدا در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره)  بر آن تاکید شده ، با پیروی از ولایت فقیه وحضور گسترده مردم برای حرکت الهی بر اساس اخلاص برای اسلام و قرآن است  .

سلیمانی  ضمن بیان اینکه نقش مردم بسیار نقش تعیین کننده است افزود : در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن در همه صحنه ها حضور داشتید .

فرماندار با بیان سخنی از  امام (ره)  که فرمودند :  گمان نمی کنم هیچ عبادتی  بالاتر از خدمت به محرومین باشد ، مسئولین باید افتخار کند خدمتگزار این مردم هستند ، مردمی که همه هستی خودشان را در طبق اخلاص برای این انقلاب و نظام قرار دادند ، خدمت به این مردم از نعمت های الهی است .

منظری توکلی در این آیین  ضمن تسلیت  جانسوز رحلت امام با بیان سخنی از  مقام معظم رهبری در باره امام (ره) که می فرمایند: آن عبد صالح و بنده به معنای  واقعی است  من هیچ تعبیری بهتر از این برای امام پیدا نمی کنم که  درزیارت نامه حضرت امام،  ایشان را به عنوان عبد صالح اسم می برد.

 ادامه داد : عبد و صالح و یک انسان مصلح مثل حضرت امام در تاریخ تشییع بعد از ائمه معصومین (ع) که بتواند این قدر تأثیر گذار باشد در این تاریخ سراغ نداریم .

وی ابراز داشت :  حضرت امام با آن تفکر خدایی یک تئوری و  نظریه نو به جهان برای حکومتداری عرضه کرد و آن تئوری ولایت فقیه بود .

نماینده مرد  در مجلس ضمن اشاره به اهمیت ولایت فقیه از زبان یک صهیونیست به نام میشل فوکویاما بیان داشت : نظریه پرداز معاصر و صهیونیست متعصب می گوید : شیعه به منزله پرنده ای است که دو بال دارد یکی بال سرخ که شهادت است و عاشورا و دیگری بال سبز که مهدویت و عدالتخواهی است .

آنچه که باعث شده شیعه از گزند تیر و ترکش های زهر آگین سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی و ….خاموش بماند زرهی ست که این پرنده بر تن دارد و این زره ولایت فقیه است .

وی افزود : امام باتئوری و نظریه ناب ولایت فقیه اسلام و تشییع را بیمه کرد

در ادامه ضمن تقدیرتشکر از همه خانواده شهدا مخصوصاً خانواده معظم شهید اسماعیل محمد نظری و شهید قاسم شهابی ، ازفرمانداررابر، بازسازی گلزار شهدا ی دیوران را در اسرع وقت خواستار شد .

 منظری توکلی  دو راه حل  کمبود آب شرب در شهرستان را پروژه طولانی  مدت سد شهیدان امیر تیموری و پروژه کوتاه مدت تکمیل تصفیه خانه شهرستان بافت عنوان کرد و افزود :با پیگیریهای صورت گرفته ،امیدواریم با همکاری مسئولین مشکل کمبودآب شهرستان برطرف شود .

وی افزود :  اگر فاضلاب شهر رابر وکلیه روستاهای بالا دست انجام نشود، بهره برداری از سد رابرغیر ممکن است به همین دلیل دولت اهتمام بر انجام فاضلاب این بخش دارد .

 همچنین نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه از اختصاص بودجه برای بازسازی گلزار شهدای ناتمام سه شهرستان خبر داد .

در پایان با برگزاری مداحی  به یاد امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس در غم فراق امام بزرگوار  عاجزانه ناله می زدندومی گریستند.

لازم به  ذکر است در این آیین از دو خانواده شهید اسماعیل محمد نظری و شهید قاسم شهابی تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب