پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:12:04 - جمعه 16 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم عطر افشانی و نورافشانی زیارت قبور شهدای گنجان و گلینوئیه همراه با دعای پرفیض کمیل
شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی بر تداوم فرهنگ عاشورایی و مجاهدانه بسیجیان و شهدا با هدف پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام تاکید کردند. به گزارش ” صبح رابر ” به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی جمع کثیری از مردم  و مسئولین شهرستان وخانواده های معظم  شهدا […]

شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی بر تداوم فرهنگ عاشورایی و مجاهدانه بسیجیان و شهدا با هدف پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام تاکید کردند.

به گزارش ” صبح رابر ” به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی جمع کثیری از مردم  و مسئولین شهرستان وخانواده های معظم  شهدا و ایثارگران، بپاس گرامی داشت یاد و خاطره  امام (ره) و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی بویژه شهدای این منطقه  بر سر مزار شهدای گنجان و گلینوئیه  در روستای گنجان از توابع شهرستان رابر حاضر شده و پس از برگزاری مراسم معنوی دعای کمیل  به عطر افشانی، نورافشانی  و گلباران  قبور مطهر شهدا پرداخته و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا؛ یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

منظری توکلی نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه دراین آیین معنوی در خصوص شهید و شهادت و عزت شهید مطالب را مطرح نمود، وی ضمن عرض خیر مقدم به حضور پدران و مادران و برادران و خواهران شهدا اظهار داشت : همه ما در این برهه از زمان باید میراث دار گرانقدر خون شهدا باشیم.

و در ادامه بعد از  قرائت دعای پرفیض کمیل توسط حاج  امین مهدیپور ، شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه به عطر افشانی، نورافشانی  و گلباران  قبور مطهر شهدا پرداخته و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا؛ یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند .

شرکت‌کنندگان بر تداوم فرهنگ عاشورایی و مجاهدانه بسیجیان و شهدا با هدف پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام تاکید کردند.

لازم به ذکر است این مراسم معنوی به همت ستاد یادواره شهدای گنجان و ناحیه وپایگاههای مقاومت بسیج پنج شنبه شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء  توسط امام جمعه محترم  برگزار شد .

گفتنی است در این مراسم معنوی فرماندار رابر وفرماندار بافت حضور داشتند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب