پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:35:30 - سه شنبه 13 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دو وصیت نامه امام خمینی (ره) به ملت ایران و ملت های دنیا /امام با عمل کار کرد نه شعار
به گزارش ” صبح رابر” حجت الاسلام سمیعی در جمع مردم رابر در شب رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی در مسجدالرضا شهرستان  بیان داشت : امام خمینی (ره)  هیچ وقت کار دنیایی انجام ندادند، امام با عمل کار را  شروع کرد ،اگر   دید تان را باز کنید،متوجه  می شوید بعضی از مسئولین همش کارشان  شعار […]

به گزارش ” صبح رابر” حجت الاسلام سمیعی در جمع مردم رابر در شب رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی در مسجدالرضا شهرستان  بیان داشت : امام خمینی (ره)  هیچ وقت کار دنیایی انجام ندادند، امام با عمل کار را  شروع کرد ،اگر   دید تان را باز کنید،متوجه  می شوید بعضی از مسئولین همش کارشان  شعار شده که چه کار خواهند کرد ،و چه کارنمی خواهند انجام دهند ،با شعار ،اهداف امام و  خیلی چیزها راله می کنید ، با شعار زندگی نکنیم.

وی افزود : در یکی از وصیت نامه ی امام (ره)آمده است ، برادران عزیز وصیت نامه را موقعی می خوانید که من پیش شما نیستم، که فکر کنید من این مطالب را نوشته ام به خاطر قدرت طلبی و مقام و پست بالا ، شما این را روزی می خوانید که  به درد پست و مقام  من نمی خورد .

در ادامه ابراز داشت : امام راحل  یک وصیت نامه به ملت عزیز ایران و یک وصیت نامه به ملت های دنیا فرمودند  .

سمیعی گفت : در وصیت نامه امام (ره) به   ملت ایران فرمودند :  برادران مومن و خواهران مؤمن این امنیتی که با خون های خود تان با جهاد خودتان و فرزندان جوان خودتان به دست می آید قدر بدانید شکر نعمت داشته باشید .

وی افزود : رهبر کبیر انقلاب به ملت های  دنیا وصیت می کنند،  شما ملت های دنیا،  مملکت ما ،  شهدای ما و این جهاد مملکت ما را الگو در زندگی قرار دهید.

حجت الاسلام سمیعی با توجه به گفته امام خمینی (ره)که  دین ما پیش شما  امانت است ، عنوان کرد :

کسی که امانت دار نباشد ، ایمان ندارد ما اهل شعار نبودیم و از هیچی نمی ترسیم .

وی تصریح کرد : امام( ره) به رئیس سازمان امنیت ملی  فرمودند ،تبعید کنید، بکشید ، زندانی یا  آزاد کنید ، هیچ فرقی برای من نمی کند، من وظیفه ام را انجام می دهم .

سمیعی با بیان اینکه شهیدان به عشق امام و به فرمان امام جنگیدند و شهید شدند ،و در ادامه سخنان خود گفت:  سخت ترین دوران امام آن موقعی  بود، که قطعنامه ایران را پذیرفت ، امام به رزمندگان پیام داد جام زهر را نوشیدم .

 وی ابراز داشت : سخترین دوران امام نه در دوران تبعید و شکنجه ها و دوری از وطن بود بلکه برای امام  پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سخت بود ، پیام امام (ره )  را در مناطق جنگی رزمندگان می خواندند و فریاد می کشیدند، ما زنده ایم شما جام زهر بنوشید ، مگر زنده ماندن ما ارزش این را دارد که شما ناراحت باشید این درد و دل رزمندگان با امام شان بود .

 انتهای پیام اختصاصی صبح  رابر

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب