پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:51:13 - دوشنبه 19 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کرمان به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی می‌شود
استاندار کرمان گفت: ایده معرفی کرمان به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی را ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم، شهری مدرن و آباد از جمهوری اسلامی ایران را به دنیا عرضه کنیم. به گزارش ”صبح رابر ” به نقل از بوتیا ، علیرضا رزم‌حسینی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری کرمان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیا (عج) در بخش‌های […]

استاندار کرمان گفت: ایده معرفی کرمان به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی را ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم، شهری مدرن و آباد از جمهوری اسلامی ایران را به دنیا عرضه کنیم.

به گزارش ”صبح رابر ” به نقل از بوتیا ، علیرضا رزم‌حسینی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری کرمان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیا (عج) در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: فضایی در استان کرمان با توجه به تدبیر مقام معظم رهبری و تشکیل دولت یازدهم فراهم شده که بیشتر از ظرفیت‌های استان کرمان برای توانمندسازی مردم این خطه استفاده می‌کنیم.
20100130131814cb-social

وی بیان داشت: ایده معرفی کرمان به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی را ارائه کرده‌ایم و تیمی در این زمینه مامور شده است تا بتوانیم شهری مدرن و آباد را از جمهوری اسلامی ایران به دنیا عرضه کنیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: در محروم‌ترین منطقه ایران در جنوب استان کرمان گنج‌های بسیاری خوابیده که قرن‌ها از آن استفاده نشده است و اگر این مناطق را به دست کنسرسیوم‌های غیردولتی بدهیم، رونق اقتصادی در جنوب کرمان صورت می‌گیرد و وضع مردم هم خوب می‌شود.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مثلث توسعه در استان کرمان در حال اجرا است، ادامه داد: لیست قوانین مزاحم را آماده کرده‌ایم که این لیست به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود، زیرا این قوانین موجب عقب‌افتادگی استان‌ها و عدم توسعه کشور شده‌اند.

وی افزود: توسعه اقتصاد و فرهنگ را باید به شرکت‌های غیردولتی واگذار کنیم و بخش حاکمیتی در خدمت آبادانی باشد و شورای تامین هم برای ایجاد امنیت بنگاه و یا کنسرسیومی تلاش کند که کار اقتصاد یا فرهنگی انجام می‌دهد.

مقام عالی دولت در استان کرمان یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی زیرساخت‌های خوبی در مناطق محروم استان کرمان انجام شده است، اما مردم هنوز توانمند نشده‌اند.

رزم‌حسینی عنوان کرد: توجه به بخش غیردولتی تنها راه نجات کشور است و ما از گروه‌های توانمند اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان دعوت به‌عمل می‌آوریم تا از ظرفیت‌های خدادادی در این خطه استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: اگر اقتصاد بر پایه اقتصاد مقاومتی به معنای اعتماد به مردم باشد، کسب و کار در کشور و استان کرمان رونق می‌گیرد.

انتهای پیام / ش

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب