پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:48:06 - چهارشنبه 21 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کاریکاتور / تجهیزات ذغال سنگی هواشناسی
کمیسیون تخصصی بررسی سانحه توفان تهران گفت: سامانه اطلاع رسانی و پرتال سازمان هواشناسی کشور از کارایی و قابلیت های فرایندی لازم برخوردار نبوده است و همچنین ساختار سامانه هشدار سریع کشور کارایی لازم را ندارد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا پیرو دستور عباس آخوندی به علی محمد نوریان […]

کمیسیون تخصصی بررسی سانحه توفان تهران گفت: سامانه اطلاع رسانی و پرتال سازمان هواشناسی کشور از کارایی و قابلیت های فرایندی لازم برخوردار نبوده است و همچنین ساختار سامانه هشدار سریع کشور کارایی لازم را ندارد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا پیرو دستور عباس آخوندی به علی محمد نوریان قائم مقام خود در امور هواشناسی و هوانوردی مبنی بر اینکه با همکاری یک گروه علمی نسبت به قابلیت و فرآیند پیش بینی توفان شدید به همراه گرد و خاک از نظر علمی با توجه به تجهیزاتی که در اختیار سازمان هواشناسی است؛ اعلام نظر و برای آگاهی افکار عمومی ملت شریف ایران اعلام شود؛ کمیسیون تخصصی بررسی توفان در تهران گزارش خود را منتشر کرد.

براساس این گزارش،کمیسیون تخصصی بررسی سانحه توفان تهران تصریح کرده است: سامانه اطلاع رسانی و پرتال سازمان هواشناسی کشور از کارایی و قابلیت های فرایندی لازم برخوردار نبوده است و همچنین ساختار سامانه هشدار سریع کشور کارایی لازم را ندارد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب