پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:36:03 - چهارشنبه 21 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هدف شبکه های اجتماعی تحت موبایل تنها جاسوسی نیست!!؟؟
سایت “حرف تو” به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید. به گزارش” صبح رابر” […]

سایت “حرف تو” به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا،سایت “حرف تو”  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان  ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند است مطالب تولیدی خود را  در قسمت ” ارسال مطلب” سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

————————————————————————————————–

ضریب نفوذ اینترنت و سرانه مطالعه

 

وبلاگ”آقا“نوشت:

 

در این چند وقت گذشته بحث شبکه های مجازی و استفاده کاربران مجازی از دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی نقل مجالس بوده است. و هر کسی در رد یا اثبات آن سخن می رانده یا قلم فرسایی می نموده است.

گاهی از امار حضور ایرانیان در شبکه های مجازی بحث می شود، گاهی نیز از تعداد مشترکان و کاربران و برهمین اساس نیز برنامه ریزی هایی برای ارتقای سطح کمی و کیفی آن در نظر گرفته می شده است.

اما به راستی تعداد دقیق کاربران اینترنت در ایران با چه مقیاسی سنجیده می شود؟ یعنی با صرف وجود فلان قدر صفحه در فلان شبکه اجتماعی می توان گفت که آمار کاربران اینترنت در ایران به همان تعداد است! به نظر شما چند درصد از مردم با اینترنت سروکار دارند؟

ادامه مطلب

*************************************************

می خواستند نقشه امام را دور بزنند

 

وبلاگ”افاضات عقل کل“نوشت:

اگر امروز می توانیم سرمان را بالا بگیریم و به مردم سالاری دینی خود ببالیم و بعد از برگزاری هر انتخاباتی جشن برپا کنیم، مدیون کسانی هستیم که نگذاشتند عده ای افراطی و خشونت طلب در سال ۸۸ ،نقشه امام را دور بزنند و رای مردم را به سرقت ببرند.

اگر امروز هنوز هم می توانیم با افتخار ؛کلام امام(ره) را بر زبان جاری کنیم و بگوییم « میزان رای ملت است» ،مدیون ولایت فقیه هستیم که جلوی دیکتاتورهای قدرت طلب ایستاد و اجازه نداد جمهوریت و اسلامیت نظام در پای منافع برخی احزاب قربانی شود.
اگر امروز می توانیم از پیام مردم و انتخاب آنها سخن بگوییم مدیون جوانان غیوری همچون شهید حسین غلام کبیری هستیم که جان دادند اما نگذاشتند عده ای تندرو و بی منطق برخلاف نقشه امام ،مسیر انقلاب را به انحراف بکشانند و کشور مردم سالار ایران را به کشوری عقب افتاده که چرخش قدرت در آن با زور و خشونت صورت می گیرد تبدیل نمایند.

ادامه مطلب

*************************************************

شاید این سوال شما باشد

 

وبلاگ”شیفتگان“نوشت:

 

متن حاضر مربوط به چند ماه پیش است که در آن طی مصاحبه ای به برخی از شبهات در خصوص نگاه اسلام به زنان پاسخ داده شده است.به مناسبت مطرح شدن مجدد مبحث حقوق زنان لازم دیدم متن این گفتگو را خدمت مخاطبین محترم در سه بخش ارئه نمایم.

سوالات زیادی پیرامون نگاه اسلام به زنان وجود دارد.خصوصا به لحاظ حقوقی که مبنای گفتگوی ما خواهد بود.در حکومت ایران که داعیه ی اسلام دارد ، تبعیض هایی اعمال می شود که زنان را تحت فشار قرار داده است.به عنوان مثال و به عنوان اولین سوال ؛ چرا حجاب باید در جامعه اجباری باشد؟

ادامه مطلب

*************************************************

زندگی مشترک همیشه ماه عسل نیست

 

روی دیگر سکه ازدواج

وبلاگ”به کجا چنین…“نوشت:

هر کسی از ازدواج یک برداشت شخصی دارد. این برداشت در دوران مجردی به شکلی است که در دورانی که افراد وارد تاهل می شوند کاملا دگرگون می شود. طبیعی است که در دوران مجردی نگاه فانتزی و ایده آلیستی حاکم بر تصور فرد باشد ولی در هنگام مواجهه با زندگی خشن و بی روح متاهلی این تصور فرو می ریزد. نکته مهم در این میان نوع کنار آمدن با این واقعیت است. به عبارتی اینکه فرد بتواند عمل گرایانه و واقع نگرانه زندگی واقعی و ملموس خود در دوران زندگی مشترک را مدیریت کند مهمترین راز موفقیت هر کسی در زندگی متاهلی است.

ادامه مطلب

*************************************************

هدف شبکه های اجتماعی تحت موبایل تنها جاسوسی نیست!!؟؟

 

هدف شبکه های اجتماعی تحت موبایل تنها جاسوسی نیست!!؟؟

وبلاگ”معبر سایبری فندرسک“نوشت:

 

یک روز تصمیم گرفتم برم به پروفایل افرادی که جزء دوستانم به من اضافه شده بودن. رفتم تو پروفایل آقا حمید یکی از بچه های گل و مذهبی که یکدفه چشمم افتاد به نظرات یکی از مطالب ارسالیش. چندتا دخترخانم جوون که عکس های بی حجابی رو آواتارشون گذاشته بودن برای آقا حمید نظر گذاشته بودن و آقا حمید ماهم براشون نوشته بود: ممنون نازی جون. به سلام فاطی کوچولو چه عجب کجایی دختر؟

چند لحظه مات و مبهوت بودم که این همون حمید بچه مثبت خودمونه که الان با دخترای نامحرم و بی حجاب اینجوری داره حرف میزنه؟ حتی اگه فامیلشونم باشه نه حمیدی که میشناسم اینجور پسریه نه اینکار شرعاً درسته. خیلی ناراحت شدم.

ادامه مطلب

*************************************************

عاقبت دولت تدبیر و امید به کجا خواهد انجامید؟

 

عاقبت دولت تدبیر و امید به کجا خواهد انجامید؟

وبلاگ”سرباز صفر جنگ نرم“نوشت:

 

در روزگاری که مردم و رهبر معظم انقلاب نگاه به داخل و کار جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی را می خواهند دولتی روی کار آمد که با توجه به سابقه شخصیتی و مسئولیتی جناب رئیس جمهور از همان اول معلوم بود که متمرکز در سیاست خارجی (آن هم با رویکرد خوش بینی که البته خود واقع بینیش می خواند) برای جلب توجه چند کشور معدودی که خود را مالک دنیا می دانند، خواهد شتافت .

در عرصه جهاد اقتصادی هیچگاه مردم شور و محشر اقتصادی دولت را در ماجرای سبد کالا فراموش نمی کنند و نیز بسیج کردن همه ارگانها و رسانه ها برای آنکه از قضا مردم با عدم اعتماد به دولت و نگران از عملکرد آینده آن و ناراحت از سریال جدید انصراف از گرفتن یارانه، یک نه هفتاد میلیونی به دولت بگویند!، و آن هم در حالی بود که دولت با جشن هایی که در کاخ و با مراسم های آنچنانی نگرفت!، نشان داد که پول های مردم جایش در بیت المال محفوظ است و اصلا خرج ریخت و پاش های کذایی نمی شود.

ادامه مطلب

*************************************************

خانواده ایرانی هدف گلوله های جنگ نرم

 

وبلاگ”انعکاس“نوشت:

خانواده اولین و مهمترین نهاد اجتماعی در هر جامعه ای است ،خانواده دروازه ورود انسانها به دنیای خاکی است، و به جرات میتوان گفت : خانواده ایرانی جزء اصیلترین خانواده های جهان است، خانواده ای که به لطف اسلام و حساسیتهای ویژه ی آن بر روی خانواده ، هنوز ویژگی یک خانواده را داراست، برعکس بسیاری فرهنگها که خبری از این اصالت نیست و خانواده ،به یک قرارداد اقتصادی ، جنسی یا اجتماعی تنزل یافته ،قراردادی که هیچ ضمانتی هم ندراد.

ادامه مطلب

*************************************************

گفتگوی موز، گلابی‌ و قطعات‌ بویینگ در انبار گمرک!

 

وبلاگ”طنزهای یک م.ر.سیخونکچی“نوشت:

 

در راستای اینکه واردات انبه، نارگیل و آناناس آزاد شده است(اینجا) و پسته آمریکایی هم وارد کشور شده(اینجا) و قرار بوده است واردات قطعات بویینگ هم بعد از توافق ژنو آزاد شود(برای این هم لینک می‌خواهید؟ یعنی انقدر دولت محترم در بوق و کرنا کرد این دستاورد بزرگ توافقنامه ژنو را بستان نیست، باور نکرده‌اید هنوز، اصلاً شما می‌دانید توافق ژنو یعنی چه؟!)، گفتگوی زیر را که در یک انبار گمرک صورت گرفته، بخوانید:

موز: آقا جون مادرتون بگیرید بخوابید، چقدر حرف میزنید آخه؟!

آناناس: ایششش…

نارگیل: چی میگی عمو؟ با تو چی کار داریم؟

ادامه مطلب

*************************************************

۱۸۰ درجه تغییر

 

وبلاگ”کاریکاتور حساس بشو“نوشت:

افرادی که روزی با انگیزه های تند انقلابی حرکت می کردند، اکنون دیدگاههای آنها ۱۸۰ درجه تغییر کرده و حتی بیّنات انقلاب اسلامی برای آنها نامفهوم است. باید مراقب بود…

ادامه مطلب

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب