پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:25:46 - جمعه 23 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هدف حمله داعش براندازی شیعه است
حجت الاسلام شهابی تصریح کرد:حمله تکفیری داعش بعد از ناامیدشدن در انتخابات سوریه آغاز وهدف آنها براندازی شیعه است نه سوریه . به گزارش” صبح رابر” امام جمعه موقت رابر در خطبه های عبادی – سیاسی این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و اشاره به آیات قرآن کریم  در باره امام زمان (عج) اظهار […]

حجت الاسلام شهابی تصریح کرد:حمله تکفیری داعش بعد از ناامیدشدن در انتخابات سوریه آغاز وهدف آنها براندازی شیعه است نه سوریه .

به گزارش” صبح رابر” امام جمعه موقت رابر در خطبه های عبادی – سیاسی این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و اشاره به آیات قرآن کریم  در باره امام زمان (عج) اظهار داشت : از مهمترین وظایف شیعیان شناخت  امام زمان (عج) است، اگر کسی جایگاه امامت را بشناسد امام زمان (عج) را شناخته است ، تکمیل امامت با ظهور مهدی موعود محقق می شود.

وی افزود : تمام نعمت های مادی و معنوی به برکت وجود مقدس اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) است ، ما باید جایگاه امام زمان (عج) را بشناسیم .

 شهابی ضمن اشاره به حمله داعش به عراق وجنایتهای تروریستها   ابراز داشت :   تکفیری ها و وهابیت تلاش می کنند،  معنویت کمرنگ و از زندگی انسان برچیند .

وی با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند :نسل شیعه باید گسترش پیدا کند  عنوان کرد : اگر جمعیت و نسل وهابیت گسترش پیدا کند،یک  خطر بزرگی جامعه را تهدید می کند دولت باید زمینه مورد نظر مقام معظم  رهبری را فراهم کند .

خطیب نماز جمعه این هفته  ضمن اشاره به اینکه ،همان طور که، قرآن کریم  نوری است،   چراغ  خاموش نشدنی است، وجود امام زمان (عج)  نوری که دشمنان خدا هرکار ی کردند این نور را خاموش کنند، نور الهی  خاموش شدنی نیست ، همانگونه قرآن مبشر حق است ، اهل بیت و امام زمان (عج)  نیز همان طوراند، وی همچنین مهدی زهرا مظهر رحمت و قدرت عدل الهی  دانست.

وی با اشاره به  خصوصیات ظهور امام زمان (عج ) و برپایی باشکوه جشن های  مذهبی را در ترویج فرهنگ و سیره امامان معصوم (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) مؤثر دانست و افزود: این مراسم در راستای ترویج فرهنگ ائمه معصوم (ع) برگزار شده ، امیدواریم که برگزاری چنین مراسمی سبب نزدیکی ما به ائمه معصومین (ع) شود.

حجت الاسلام  شهابی در خطبه دوم  ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان واشاره به  اینکه امام زمان (عج) از همان روز اول با مشکلاتی روبرو بود، گفت: آنچه که خداوند متعال خواست وجود مقدس مهدی فاطمه زهرا (س)  محفوظ کرد .

وی ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در جمع محققان دارالحدیث موضوع مهدویت و ظهور امام زمان (عج) وعده قطعی الهی است که محقق شدن وعده هایی که در طول تاریخ، به بشریت، داده شده، در واقع نوعی اطمینان بخشی به انسانها است که آن وعده بزرگ نیز حتماً محقق خواهد شد.

 امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، حرکت  کاروان بشریت را بسیار امیدبخش خواندند و تأکید کردند: انتظار فرج، انتظاری امیدبخش و نیروبخش است و روحیه انتظار یکی از بزرگترین دریچه های فرج برای جامعه اسلامی است.

شهابی تصریح کرد:حمله تکفیری داعش بعد از ناامیدشدن در انتخابات سوریه آغاز وهدف آنها براندازی شیعه است نه سوریه .

وی همچنین با اشاره به مناسبت دو شنبه ۲۶ خرداد مصادف با سالروز شهادت بخارایی، صادق امانی و نیک‌نژاد یادشان را  با ذکر صلوات گرامی داشت و در ادامه سخن خود به مناسبت  ۲۵ خرداد مصادف با سالروز تأسیس جهاد سازندگی که به دستور امام خمینی (ره)صادر شده، این جهاد در زمان جنگ تحمیلی و در مبارزات سیاسی خدمات زیادی را به کشورمان انجام داده،اشاره نمود ، جهاد در راه حق علیه باطل، بعد جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی  نامگذاری شد.

 انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب