پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:07:31 - چهارشنبه 8 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جمهور آینده باید امتحان خود را پس داده باشد
به گزارش “صبح رابر”به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دشمنان در مقابل این انتخابات، در صدد ایجاد مشکلات هستند که مردم با هوشیاری تمام و با شناخت وظایف خود حماسه خواهند آفرید. این مرجع تقلید ادامه داد: رئیس‌جمهور باید شجاع […]

به گزارش “صبح رابر”به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دشمنان در مقابل این انتخابات، در صدد ایجاد مشکلات هستند که مردم با هوشیاری تمام و با شناخت وظایف خود حماسه خواهند آفرید.

این مرجع تقلید ادامه داد: رئیس‌جمهور باید شجاع و در مقابل دشمنان ایستادگی داشته و همچنین متدین بوده و امتحان خود را پس داده باشد و برنامه برای حل مشکلات داخلی داشته باشد.

آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خطبه ۵۷ نهج البلاغه اظهار کرد: خوارج یکی از مشکلات زمان حضرت علی (ع) است، به طوری که مشی آنها مشی کفر، ولی در نقاب اسلام بود.

این مرجع تقلید افزود: خوارج کسانی بودند که پیشانی‌های آنها از آثار مهر پینه بسته بود، ولی خشک مذهب بودند و ارزش‌های اسلامی را کنار زدند.

وی ادامه داد: ایمان تنها به گفتن شهادتین نیست، بلکه باید کسی که ادعای ایمان دارد باید در عمل ثابت کند.

آیت الله نوری همدانی با بیان این‌که «یکی از مشکلات خیلی بزرگ، برای اسلام ناب جریان وهابی‌گری است» اظهار کرد: پول‌هایی که دولت‌های سعودی و قطر برای کشتار شیعیان در سوریه و عراق هزینه می‌کنند از سرمایه‌های مردم بی دفاع است.

ان مرجع تقلید افزود: دشمنان از جنگ‌های داخلی شیعه و سنی سوءاستفاده می‌کند و امروز جنگ نرم بین حق و باطل در جریان است.

وی با اشاره به برخورد زشت و زننده وهابیون با زائران بیت‌الله الحرام ادامه داد: کسانی که مکه می‌روند، نقل می‌کنند که شرطه‌ها برخی مواقع عمامه را از سر روحانیون بر می‌دارند.

این استاد برجسته حوزه علمیه گفت: امروز وهابیت فتوا می‌دهد، گرفتن زن اسرائیلی یهودی جایز، ولی شیعه حرام است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به موضع‌گیری‌های حضرت امام راحل در خصوص وهابیت اظهار کرد: وهابیت خود را به دروغ به اسلام بسته است و با توزیع قرآن و کتاب‌های انحرافی علیه شیعه در میان حجاج، در صدد گرفتن ایمان و اعتقاد آنهاست.

این مرجع تقلید ادامه داد: ایده‌های شیطانی وهابیت، دین را از مردم می‌گیرد، همچنان که در زمان رژیم طاغوت برخی‌ها بلندگوی این رژیم شده بودند.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه گفت: پادشاه عربستان برای دست بوسی جرج بوش و اوباما به آمریکا می‌رود و عمل خود را شرک نمی‌داند، ولی زیارت اهل بیت(ع) را برای شیعیان شرک می‌داند.

 

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب