پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:36:03 - شنبه 24 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ساماندهی قیمت لوازم خانگی
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور گفت: هرگونه ساماندهی و افزایش قیمت ها تابع هزینه تمام شده و در سطح منطقی خواهد بود. به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد طحان‌پور در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: با توجه به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها حدود ۵ […]

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور گفت: هرگونه ساماندهی و افزایش قیمت ها تابع هزینه تمام شده و در سطح منطقی خواهد بود.

به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد طحان‌پور در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: با توجه به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها حدود ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت طبیعی خواهد بود و البته عرضه کنندگان در مرحله آخر تعیین قیمت قرار دارند و با سود منطقی حداکثر تا ۱۰ درصد می فروشند.
وی افزود: صنعت لوازم خانگی ایران پیشرفت ها و تنوع زیادی دارد و انتظار داریم تحلیل قیمت ها در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خوبی و با دقت های لازم صورت گیرد و نباید اختلاف کالاهای مشابه با کیفیت یکسان به ۳۰ درصد برسد و می تواند تا ۵ درصد تعیین شود.

طحان‌پور گفت: فروشندگان در تغییر و اصلاح قیمت ها نقشی ندارند و شعار اتحادیه کشوری لوازم خانگی”ایرانی، کالای خوب ایرانی بخر” است که در توسعه اشتغال و رشد اقتصاد موثر خواهد بود.

طحان‌پور تصریح کرد: قیمت برخی کالاهای خانگی مانند یخچال و فریزر ممکن است تا ۱۰ درصد افزایش یابد.

وی با تأکید بر ساماندهی بازار گفت: اتحادیه لوازم خانگی با شماره تلفن ۹ و ۶۶۷۱۷۵۴۸ هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۴ ( به جز دوشنبه ها) آماده پاسخگویی است و سامانه تلفن ۱۲۴ هم آماده دریافت نظرات و شکایت شهروندان است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب