پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:04:53 - یکشنبه 25 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با هدف فرهنگ سازی عمومی در جمع آوری زباله های شهر رابرصورت گرفت
به گزارش ” صبح رابر”جمعی از  جوانان ونوجوانان رابری در اقدامی جالب بعد از جشن نیمه شعبان ، زباله های سطح خیابان اصلی شهر رابر را جمع آوری کردند. بنابراین گزارش  این همایش که به دعوت گروهی از جوانان فعال کانون مسجد صاحب الزمان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی برگزارشد، مورد استقبال بسیاری از […]

به گزارش ” صبح رابر”جمعی از  جوانان ونوجوانان رابری در اقدامی جالب بعد از جشن نیمه شعبان ، زباله های سطح خیابان اصلی شهر رابر را جمع آوری کردند.

بنابراین گزارش  این همایش که به دعوت گروهی از جوانان فعال کانون مسجد صاحب الزمان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی برگزارشد، مورد استقبال بسیاری از  مردم این شهر قرار گرفت به نحوی که با گذشت زمان رفته رفته  بر تعداد مشارکت کنندگان افزوده  و صحنه های زیبایی خلق شد.

به گفته یکی از دعوت کنندگان این برنامه، جمعی از جوانان و نوجوانان اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله از سطح خیابان اصلی  شهر رابر بعد از جشن نیمه شعبان به صورت خودجوش کردند  . برای اینکه در این ایام مبارک وشاد ، کارکنان شهرداری هم شاد باشند و امام زمانمان از ما راضی باشد وی رسیدن به این هدف که  الگوهای مناسبی برای مردم در بحث فرهنگ سازی عمومی در جهت مشارکت در مباحث مختلف به ویژه پاکسازی و نظافت عمومی شهر باشیم .

یکی دیگر از دعوت کنندگان این برنامه نیز با تبریک عید نیمه شعبان  به شرکت کنندگان در این امر خیر و خداپسندانه  ابراز خوشحالی نموده و از تمام افراد شرکت کننده تقدیر و تشکر نمود، برای رسیدن به این هدف، ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و سامان دهی زباله از اهداف اصلی انجام این حرکت  خود جوش بیان کرد.

در ادامه گفت : شهر  مال همه مردم است و لذت بخش خواهد بود که تمام مردم شهرستان و  مسافران و گردشگران با پلاستیک زباله های خود را در مکان های مخصوص زباله قرار دهند و از تمام مردم شهرستان مغازه داران ،  مسافران در جهت حفظ زیباسازی و پاکسازی فضای شهر همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با الگو گرفتن از چنین اقداماتی، شاهد فرهنگسازی هرچه بیشتر در راستای بهبود و رفع مشکلات زیست محیطی باشیم، و از مردم خواست که در نگهداری و پاکیزگی محل زندگی خود که همان زمین و محیط اطراف انسان است اهتمام جدی داشته باشند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب