پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:45:21 - سه شنبه 27 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه جمعی از رزمندگان و جوانان جنوب استان کرمان به رهبر معظم انقلاب
رهبرا ! ما مردان سرزمین گرم جنوب کرمان تاب نداریم به بارگاه ملکوتی امام اول شیعیان و ضریح شش گوشه حسین – جان ها فدایش- اهانتی بشود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا “، در پی حملات وحشیانه گروه های افراطی تکفیری به مسلمانان در عراق و تهدید به تخریب  قبلگه […]

رهبرا ! ما مردان سرزمین گرم جنوب کرمان تاب نداریم به بارگاه ملکوتی امام اول شیعیان و ضریح شش گوشه حسین – جان ها فدایش- اهانتی بشود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا “،

در پی حملات وحشیانه گروه های افراطی تکفیری به مسلمانان در عراق و تهدید به تخریب  قبلگه گاه شیعیان  جمعی از رزمندگان و جوانان جنوب کرمان طی نامه ای به  فرمانده کل قوا خواهان  این شدند که  یک «هَل…؟» بگویید تا هزاران لبیک بشنوید.

نامه به رهبر معظم انقلاب

به محضررهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی.

سلام علیکم.

إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّهِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّهِ أَولیائِهِ

رهبر بزرگوار، اخبار نگران کننده ای از عراق به گوش می رسد، خبر تهدید خوارج جدید که یحتمل می خواهند انتقام نهروان را از شیعیان جد شما و مولای ما – علی علیه السلام –  بگیرند.

سی سال است آخرین گلوله هایمان را شلیک کرده و به خانه باز گشته ایم، اما همچنان سنگینیِ سری  که لیاقت سودای عاشقانه  نداشت را بر شانه های مان احساس می کنیم. حالا وقتش رسیده تا اگر خدا بخواهد به یاران شهیدمان ملحق بشویم، ما را بفرستید تا لکه ننگ « داعش» را از حوالی قبر مولایمان حسین پاک کنیم و نعش های سربازان جهل و تعصب را به مهمانی شمر و یزید در جهنم بفرستیم.

رهبرا ! ما مردان سرزمین گرم جنوب کرمان تاب نداریم به بارگاه ملکوتی امام اول شیعیان و ضریح شش گوشه حسین – جان ها فدایش- اهانتی بشود، خواهش می کنیم اگر مردم عراق برای حفظ قبور ائمه طاهرین نیاز به کمک دارند فقط یک «هَل…؟» بگویید تا هزاران لبیک بشنوید.

سید بزرگوار ! مرگ بر ما رواست که  باشیم و نفس بکشیم و اینبار گل دسته های عباس علمدار فرو بیفتند، ما را به میدان بفرستید تا مرکب مردانگی بدوانیم و مزه مرگ ذلیلانه را به این قوم بچشانیم .داعش تهدید به فتح کربلا کرده است، رهبر بزرگوار ما چگونه در خانه بمانیم که فرداروز مصداق « رضوا بان یکونوا مع الخوالف» نشویم؟

بزرگوار، دیر زمانی است که ما این سرِ پر غوغا را به خدا عاریت داده ایم، صدام و سی کشور حامی اش را ذلیل کردیم، داعش که عددی نیست ، بخدا قسم اگر اذن جهاد بدهید محال است بگذاریم حتی  دلِ یکی از کبوتران حرم مولایمان حسین بلرزد.

رهبر عزیز! ما درعراق برای رهایی از نوکران مواجب بگیر آل سعود به گزینه های بی اثر اوباما نیاز نداریم، به فرمان ولی فقیه نیاز داریم تا زیباترین تصویر  « وَ أَذِّنْ فِی النَّاسِ بِالْحَجِّ یَأْتُوکَ رِجالاً وَ عَلى کُلِّ ضامِرٍ یَأْتِینَ مِنْ کُلِّ فَجٍّ عَمِیقٍ» را به نمایش بگذاریم. والامر الیکم.

با تجدید احترام

 جمعی از رزمندگان و جوانان جنوب استان کرمان

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب