پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:24:52 - سه شنبه 27 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر امروز دشمن از جمهوری اسلامی شکست خورده ، به خاطر روستاهای شهید پرور است
دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی درجمع پرشور مردم شهرستان رابر تصریح کرد: اگر امروز دشمن در محاسبه های خود علیه جمهوری اسلامی شکست خورده ، به خاطر این است که روستاهای شهید پروری مانند گنجان را در معادلات خود حساب نکرده است. به گزارش ” صبح رابر” دکتر […]

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی درجمع پرشور مردم شهرستان رابر تصریح کرد: اگر امروز دشمن در محاسبه های خود علیه جمهوری اسلامی شکست خورده ، به خاطر این است که روستاهای شهید پروری مانند گنجان را در معادلات خود حساب نکرده است.

به گزارش ” صبح رابر” دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در سفردو روزه خود به  استان کرمان ، پس از ورود به شهرستان رابر و در گلزار شهدا  گٌنجان بر سر مزار شهیدان حاضر و ضمن قرائت فاتحه با آن یاران سفر کرده تجدید میثاق نمود.

نماینده مقام معظم رهبری در بازدید از حرم مطهر ۷۰ شهید روستای نمونه گنجان که در ۱۳ کیلومتری شهرستان رابر واقع است ، گفت : اگر امروز دشمن در محاسبه های خود علیه جمهوری اسلامی شکست خورده ، به خاطر این است که روستاهای شهید پروری مانند گنجان را در معادلات خود حساب نکرده است.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشورضمن بیان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه به اینکه هر کسی باید نقش خود را ایفا کند، افزود : آحاد جامعه وظیفه دارند در بخش های مختلف آنچه را که رهبر معظم انقلاب در فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی مطرح می کنند، تبیین و اجرا ی آن منطبق بر دغدغه های مردم باشد.

وی گفت: اگر مقام معظم رهبری که امروز پرچم‌دار ولایت هستند، می‌فرمایند که «ما می‌توانیم»، این بر مبنای خودباوری و پشتوانه ملت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به غرب و دشمنان در سه دهه گذشته همه توان و قدرت خود را برای مقابله با ایران به کار بستند، ابراز داشت : اگر می بینید امروز جمهوری اسلامی ایران به این عزت و اقتدار رسیده و مقامات بلندپایه آمریکایی به این واقعیت اذعان دارند و قابل انکار نیست، به واسطه وجود افرادی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی است و شهدایی  که از روستاهای شهید پرور گنجان و از این گونه روستاهای کوچک بلند شده و کارهای بزرگی انجام داده اند.

جلیلی با تاکید بر اینکه قدرت‌های جهان همه امکانات، قدرت و توانایی دارند و به صراحت در ۳۵ سال گذشته در برابر ملت ایران ایستاده‌اند، تصریح کرد:در برابر همه این ادعاها، مردم ایران با یک اراده پولادین ایستادند و در ۵۰ سال گذشته به همه خواسته‌های دشمنان «نه» گفتند.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی، غرب همه اختیار و توانش را از جمله سلاح شیمیایی، موشک و حتی اطلاعات را در اختیار صدام قرار می‌داد، عنوان کرد : غربی‌ها که بعدها اذعان کردند که در واقع آنها در جنگ با ایران بودند و نه صدام، اما نتوانستند در مقابل اراده و خواست ملت ایران پیروز شوند.

ودر ادامه با اشاره به  رمز موفقیت‌ در همه عرصه ها چه در بحث هسته‌ای با وجود همه تحریم‌ها واینکه  توانسته به پیشرفت‌هایی برسد را در اراده ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران با تاسی از فرهنگ اسلام و مکتب امام خمینی (ره) که همان ایستادگی در برابر دشمنان است، توانسته به این افتخارات غیرقابل انکار دست یابد.

جلیلی با تجلیل از شخصیت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: روستای گنجان اسطوره ای جهانی است که نه فقط برای این استان و کشور بلکه برای جهان چراغ راه را روشن کرده و عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون شجره ای است که چنین میوه هایی را تقدیم انقلاب کرده است.

سعید جلیلی همچنین با حضور در گلزار شهدا ی قنات ملک و مزارمادر شهید زنده انقلاب اسلامی سردارسر لشکر  حاج قاسم سلیمانی  و ادای احترام ؛ یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند.

وی در دیدار با پدر بزرگوار حاج قاسم سلیمانی  با بیان اینکه امروز جهان اسلام به سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد، افزود: بدون شک ۸ سال جنگ تحمیلی بدون رشادت سردارانی بزرگ به پیروزی ختم نمی‌شد.

جلیلی با ابراز تاسف از درگذشت والده سردار سلیمانی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: این مادر، فرزند رشیدی همانند حاج قاسم سلیمانی تربیت کرد که امروز جانانه از این مرز و بوم دفاع می‌کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی در عیادت از  حسن سلیمانی پدر شهید زنده انقلاب اسلامی  گفت: فرهنگ اسلامی سبب تربیت فرزندانی همچون حاج قاسم شده که امروز افتخار جهان اسلام است.

لازم به ذکر است درابتدای  این مراسم ضمن قرائت قرآن مجید ،  فرماندارشهرستان طی سخنانی حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی را  به جمع مردم ولایتمدار شهرستان رابر خیر مقدم عرض کرد   و همچنین  فرزندشهیدستوبر به نمایندگی ازخانواده شهدای گنجان به جانبازدفاع مقدس دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خوش آمد گفت .

ساکنان روستای گنجان که در کلام امام خامنه ای به عنوان یک منطقه ممتاز معرفی شده است، شهدای پرشماری را به انقلاب اسلامی هدیه کرده اند و از بابت تعداد شهید به نسبت جمعیت در کشور جایگاه دوم را به خود اختصاص داده اند.

.

انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب