پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:44:33 - چهارشنبه 28 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صبح امروز سعید جلیلی ازپایگاه خبری بوتیانیوز کرمان بازدید کرد + عکس
به  گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیانیوز”،سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه هیات همراه، در محل تحریریه پایگاه خبری بوتیانیوز حضور یافتند. نماینده مقام معظم رهبری در شورای راهبردی روابط خارجه کشور دقایقی پیش از تحریریه و بخش‌های مختلف پایگاه خبری بوتیانیوز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های خبری […]

به  گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیانیوز”،سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه هیات همراه، در محل تحریریه پایگاه خبری بوتیانیوز حضور یافتند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای راهبردی روابط خارجه کشور دقایقی پیش از تحریریه و بخش‌های مختلف پایگاه خبری بوتیانیوز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های خبری و روند کاری این پایگاه خبری قرار گرفت..

در این مراسم، نماینده مقام معظم رهبری در دیدار  با مسئول سیاست گذاری مجتمع رسانه ای بوتیا و پایگاه خبری بوتیا ،دبیران و خبرنگاران این سایت گفت‌وگو کرد.

در این بازدید مرتضی کارآموزیان مسئول سیاست گذاری مجتمع رسانه ای بوتیا به ارائه گزارش و تشریح فعالیت های این پایگاه خبری ازسه سال گذشته تاکنون پرداخت.

وی در جریان این بازدید در گفت‌وگوی مشروح ، به سوالات مختلف خبرنگاران این پایگاه و مجتمع رسانه ای پاسخ داد. در این دیدار وی ازرسانه های ارزشی مانند دژی در برابر دشمنان نام برد و افزود جنگ کنونی ،جنگ رسانه ای است  و جنگ رسانه ای از برجسته‌ترین مولفه‌های جنگ نرم و جنگ‌های مدرن در جهان کنونی محسوب می‌شود. باید در این فضا مراقب شگردها و فریب های دشمن باشید چه دشمنان داخلی و چه دشمنان خارجی. ما شاهد بودیم در داخل کشور فتنه گران با شگردها و کمک رسانه ای غرب چه آشوبی را درکشور راه انداختند. باید همواره به گوش باشیم و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، بهترین پاتک را ازلحاظ رسانه ای به دشمن وارد کنیم.

جلیلی در ادامه از رسانه های تخصصی به عنوان منبع اطلاعاتی نخبگان نام برد و افزود رسانه های ارزشی امید مقام معظم رهبری در بحث نبرد رسانه ای و جنگ نرم دشمن هستند.

در پایان نماینده امام خامنه ای در شورای عالی امنیت ملی از سایت بوتیانیوز به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار در جنوبشرق کشور نام برد و افزود این رسانه می تواند در زمینه های مبارزه با فتنه و نفوذ جریانات تکفیری و جریان سازی های رسانه ای پیشرو انتشار اخبار با توجه به بازدید زیاد خود قرار گیرد.

دکتر جلیلی در دیدار با امام جمعه کرمان؛ گفت: کشور حول محور ولایت فقیه با وحدت و همبستگی می‌تواند در مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه دهد/روستای نمونه‌ی گنجان در محاسبات غربی‌ها گنجانده نشده بود.

به گزارش بوتیانیوز؛ دکتر سعید جلیلی صبح امروز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه کرمان؛ اظهار داشت: در اندیشه و نگاه اسلام چیزی به نام اپوزیسیون به معنا و مفهوم غربی نداریم و همه باید کمک کنند اهداف انقلاب هر چه زودتر محقق شود.

نماینده رهبری در شورای راهبردی روابط خارجی کشور، افزود: طبیعی است که نقد در شکل واقعی و صحیح خود معنا پیدا می‌کند و هدف از نقد، رفع عیوب است نه ایجاد اشکال مضاعف.

وی با اشاره به دیداری که از روستای گنجان از توابع شهرستان رابر کرمان داشته، خاطر نشان کرد: این روستای نمونه در زمان دفاع مقدس، ۷۰۰ نفر جمعیت داشته و به تنهایی ۷۲ شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

جلیلی، عامل موفقیت نظام اسلامی ایران را چنین ظرفیت‌های ارزشمندی دانست که در محاسبات غربی‌ها گنجانده نشده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابراز داشت: این ظرفیت‌های ارزشمند در سطح بین الملل بسیار موثر است و باید آن‌ها را قدر بدانیم و تداوم بخشیم.

جلیلی تصریح کرد: مسیر انقلاب و نظام تا به حال حول محور ولایت و روحانیت طی شده و تداوم این مسیر موفقیت‌های بیشتری را برای ما در بر خواهد داشت.

وی موقعیت فعلی انقلاب و نظام را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در استان‌ها و در کل کشور، شرایط خوبی برقرار است که این موفقیت‌ها مرهون ۳۶ سال پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

 

1

4

3

2

6

5

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب