پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:36:54 - جمعه 30 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا و رژیم صهیونیستی ازپیشرفت علم جوانان ودانشمندان هسته ای ملت ایران سیلی خوردند
حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر عنوان کرد : امروز دنیا اسلام در مقطع تاریخی قرار گرفته ،به خاطر پیشرفت علم قدر بدانیم  ، در طول ۳۰ سال دنیا اسلام حرکت بزرگان ، مصلحان، تعلیمان صحاب فکر در دنیای اسلام  اثر گذاشته،ایران اسلامی امروزه شکست نا پذیر ی را  از خود نشان می دهد […]

حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر عنوان کرد : امروز دنیا اسلام در مقطع تاریخی قرار گرفته ،به خاطر پیشرفت علم قدر بدانیم  ، در طول ۳۰ سال دنیا اسلام حرکت بزرگان ، مصلحان، تعلیمان صحاب فکر در دنیای اسلام  اثر گذاشته،ایران اسلامی امروزه شکست نا پذیر ی را  از خود نشان می دهد این رژیم صهیونیست و آمریکا و دشمنان جهان اسلام به خاطر پیشرفت علم ازدست جوانان و  دانشمندان هسته ای  سیلی خوردند  .

به گزارش” صبح رابر” حجت الاسلام سمیعی  خطیب نماز جمعه این هفته رابر در جمع نماز گزاران ضمن توصیه به تقوای الهی  اظهار داشت : دعا ، آدم را بزرگ می کند و به انسان ارزش می دهد، دعا برای عمل  صالح باشد ، مورد توجه واقع می شود ، عمل صالح ، خداوند متعال  همچون پیغمبر خدا و امیر المومنین را،  در شب لیله المبیت  در مقابل دشمن محافظت  می کند و مورد توجه خداوند متعال است عمل خالص،  که از  داخل شکم ماهی یونس را ، از آب عبور می دهد همچون موسی را ، روی آب نگه می دارد همچون نوح را ، عمل صالح را انجام بدهید تا مورد توجه خداوند متعال واقع بشوید . بی توجه نباشید.

وی دعا را  یکی از خصوصیات انسان متقین دانست و افزود :پیغمبر اکرم (ص)  می فرمایند : بهترین عبادت امتم بعد از قرائت قرآن همین دعاست ، دعا کنید برای سلامتی رهبرمان دعا کنیم برای مسئولین زحمت کش و هر کسی که خالصانه زحمت می کشند برای سلامتی شان دعا کنیم .

حجت الاسلام سمیعی ضمن اشاره به روش درست دعا کردن، اینکه در قرآن برای من و شما یاد داده ، گفت :بلاها به وسیله دعا رفع می گردد، اگر بی تفاوت برای رفع گرفتاری ها باشید ،  بلاهاو مصیبت ها به ما نزدیک می شود .

در ادامه  ضمن اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان افزود : آیا آمادگی برای  ماه مبارک رمضان پیدا کرده اید ، آیا خودمان را آماده کرده ایم کسانی که بی توجه هستند ماه مبارک رمضان را درک نمی کنند ،فقط وعده غذایی شان جا به جا شده است.

امام جمعه موقت رابر ضمن سفارش برای دعا کردن ادامه داد :  دعا اجابت نمی شود و پشت پرده می ماند کلید اجابت دعا من و شما ذکر صلوات بر محمد و آل محمد است بر شما باد به روی آوردن به اسلحه انبیاء،  اسلحه انبیاء  شمشیر و خنجر نیست،  امام رضا (ع) می فرمایند:دعا  اسلحه انبیا ست .

حجت الاسلام و المسلیمین سمیعی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در حسینیه جامع ضمن توصیه به تقوای الهی  تصریح کرد :  تقوا انسان را به اهل  بیت نزدیک می کند ، انسانهای با تقوا مورد توجه اهل بیت عصمت و طهارت  هستند ، یکی از راههای عمل به دستورات اهل بیت (ع) تقوای الهی است .

در ادامه گفت : امام صادق (ع) می فرمایند برای هر عبادتی ، عبادت برتری هست ، بالاترین عبادت نماز است ، برتر از آن در مسجد نماز بخوانید و برتر از آن به جماعت نماز برگزار کنید و برتر از آن در خانه خدا نماز بخوانید .نماز خودش عبادت است .

وی روز اول تیر را که روز تبلیغات  اسلامی  نام دارد؛ مورد اشاره قرار داد و افزود: در این روز به فرمان امام خمینی(ره) سازمان تبلیغات اسلامی برای فعالیت در عرصه تبلیغات دینی تاسیس شد، معارف اسلامی و بینش اسلامی را  همواره  تبلیغ کنید .

سمیعی در بخش دیگر از سخنان خود افزود:  خداوند متعال عقل و مغز را رشد می دهد و شیطان روی نقطه حساس انسان که همان عقل انسان ، که عقل را کم می کند و از هر راهی وارد شود .

و در ادامه  مسئله علم و عقل که در قرآن کریم سفاره شده  بیان کرد : مسئله علم ،  جنگ دنیا بر سر بشریت به خاطر رشد عقلی است،  هر کجا دقت کرده باشید اگر پیشرفت علمی داشته ایم آمریکا و اسرائیل اجازه رشد نمی خواهند بدهند .

 وی ادامه داد : امروز دنیا اسلام در مقطع تاریخی قرار گرفته ،به خاطر پیشرفت علم قدر بدانیم  ، در طول ۳۰ سال دنیا اسلام حرکت بزرگان ، مصلحان تعلیمان صحاب فکر در دنیای اسلام  اثر گذاشته،ایران اسلامی امروزه شکست نا پذیر ی را  از خود نشان می دهد این رژیم صهیونیست و آمریکا و دشمنان جهان اسلام  ازدست جوانان و  دانشمندان هسته ای  سیلی خوردند  به خاطر پیشرفت علم .

 امام جمعه موقت رابر گفت :  امروزه دشمنان ملت ایران  زیاد شده اند در دنیا پیشرفت علم  ما برای  دشمنان و جهانخواران درد آور شده هر چه بیشتر بر ایمان مان افزود شود بر موفقیت هایمان اضافه می شود  ،  وعده قرآن است و وعده قرآن  هم حتمی است، ملت ایران همیشه باید هوشیار باشد وغفلت نکند.

 وی در مسئله عراق و سوریه اذعان داشت : اگر دقت کنیم قدرت غربی و جنایات کار امروزه آمریکا به نفع صهیونیست و دولت جعلی اسرائیل بیش از همه بر مردم سوریه و عراق فشارمی آورند، ظلم می کنند .ان شالله ظلم شان به خودشان برگردد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب