پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:59:07 - یکشنبه 1 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پس از جام جهانی وضعیت لیگ برتری شدن مس مشخص می شود
زاهدی: براساس یک توافق اولیه تلاش می کنیم هیچ هزینه ای از بابت خرید یک تیم لیگ برتری متوجه مس نشود. در صحبت با آقای کفاشیان نیز قرار شد پس از جام جهانی موضوع را پیگیری کند. به گزارش  ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا “، دکتر محمدی مهدی زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان درباره […]

زاهدی: براساس یک توافق اولیه تلاش می کنیم هیچ هزینه ای از بابت خرید یک تیم لیگ برتری متوجه مس نشود. در صحبت با آقای کفاشیان نیز قرار شد پس از جام جهانی موضوع را پیگیری کند.

به گزارش  ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا “، دکتر محمدی مهدی زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان درباره وضعیت مس کرمان اظهار داشت:  اگر نتایج تیم مس در فصل گذشته را بررسیکنیم میبینیم که بیشتر نتایج تساوی بوده وتیم کمتر شکست خورده وبه علت زیادی تساوی ها تیم سقوط کرد.

وی ادامه داد: درنتیجه مس تیم ضعیفی نبوده چراکه در مقابل تیم های قدرتمند به تساوی دست یافته است .

زاهدی درباره خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری نیز بیان داشت: دو نگاه بین عزیزان حوزه ورزش وجود دارد،یک نگاه این است که به جای اینکه پول را خرج لیگ برتر کنیم بهتر است بازیکن سازی کنیم تا در چندسال آینده دیگر نیاز به خرید بازیکن از بیرون استان نباشد.

وی افزود: استان هایی مثل سیستان وبلوچستان و یزد و هرمزگان دنبال یک تیم هستند ،که بیشتر علاقه به تیم مس دارندو به عنوان سمبل جنوب شرق کشور .

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به دیدگاه دوم ، ابراز داشت: در جلسه با آقای رزم حسینی استاندار کرمان ، با مسئولان شرکت مس صحبت کردیم و  به یک توافق اولیه رسیدیم مبنی بر اینکه اگر بتوانیم راه کاری پیدا کنیم که در آن هیچ هزینه ای از بابت خرید یک تیم لیگ برتری متوجه مس نشود. همچنین در صحبت با آقای کفاشیان قرار شد بعد از بازگشت از برزیل موضوع را پیگیری کند.

مراحل انتخاب سرمربی مس با دقت پیگیری می‌شود

در همین حال سایت باشگاه مس نیز نوشت:

کمیته‌ی فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان متشکل از نخبگان و افراد با سابقه در این رشته با دریافت نظرات کارشناسان و افراد صاحب‌نظر در این زمینه مراحل انتخاب سرمربی تیم فوتبال مس کرمان برای فصل آینده را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

هرچند در راه انتخاب سرمربی تیم فوتبال مس بروز برخی اتفاقات اثرگزاری اساسی داشت که سبب شد این انتخاب با چالش‌هایی نیز روبرو شود. مطرح شدن بحث خرید امتیاز در هفته‌های گذشته سبب شد که روند انتخاب سرمربی مس نیز تحت الشعاع خبرهای مربوط به این ماجرا قرار بگیرد و در انتخاب سرمربی تیم وقفه‌هایی پیش آید.

در کنار این مسئله درگیری فدراسیون فوتبال با مسابقات جام جهانی برزیل نیز سبب شده است که در انتخاب سرمربی برخی تیم‌ها نیز اثر گذاشته شود. فدراسیون فوتبال که بابت انتخاب برخی مربیان خواهان رایزنی با این نهاد شده است، متاسفانه هنوز جواب مکاتبات خیلی از باشگاه‌ها در این باره را نداده است و این موضوع نیز برروی انتخاب نهایی سرمربی مس تاثیر گذاشته است.

با این حال کمیته‌ی فوتبال باشگاه مس زیر نظر مدیر عامل باشگاه و هیات مدیره، کارهای نهایی برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال مس از بین گزینه‌های داخلی و خارجی را به دقت مد نظر دارد و با رفع شدن برخی مسائل سرمربی جدید مس را معرفی خواهد کرد.

همچنین این کمیته کارهای مقدماتی برای بستن یک تیم قوی و آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم را نیز با دقت انجام می‌دهد تا با انتخاب نهایی سرمربی مس، کار جذب بازیکن و بستن یک تیم قوی و فنی نیز به سرعت در دستور کار نهایی قرار گیرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب