پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:47:57 - یکشنبه 1 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه امام خامنه ای
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت اکران های مردمی” ایران قربانی حقوق بشر” اقدام به انتشار کتابچه ای از بیانات مقام معظم رهبری نموده است. رهبر معظم انقلاب در مناسبت های مختلف پیام های ارزشمندی پیرامون حقوق بشر و داعیان حقوق بشر داشته‌اند. در مقدمه این کتابچه می خوانیم: “طرح قضیه‌ی حقوق بشر از […]

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت اکران های مردمی” ایران قربانی حقوق بشر” اقدام به انتشار کتابچه ای از بیانات مقام معظم رهبری نموده است.

رهبر معظم انقلاب در مناسبت های مختلف پیام های ارزشمندی پیرامون حقوق بشر و داعیان حقوق بشر داشته‌اند. در مقدمه این کتابچه می خوانیم:
“طرح قضیه‌ی حقوق بشر از طرف سردمداران امریکا، چه حالا و چه در روزهای قبل، یک دکان و یک وسیله برای استفاده‌ی بیشتر بود. اینها به حقوق بشر اعتقاد ندارند. اینها کسانی هستند که در مقابل چشمشان، حکومت صهیونیستی در کشور فلسطین، مردم فلسطین را به بدترین وجهی زیر فشار و کشتار و اختناق و شکنجه قرار می‌دهد و آنها حتّی به زبان، عمل او را محکوم نمی‌کنند.
طرح مسأله‌ی حقوق بشر، برای فریب و وسیله‌ی فشار است؛ برای این است که اگر خواستند دولتی را زیر فشار افکار عمومی قرار بدهند، با تهمت نقض حقوق بشر زیر فشار قرار بدهند و خودشان را متولی حقوق بشر در دنیا معرفی کنند؛ آن‌جایی هم که لازم می‌دانند، به‌عنوان طرفداری از حقوق بشر، حتّی قوای نظامی وارد یک کشور بکنند و حکومت آن کشور را تغییر بدهند”
لذا دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار با توجه به ضرورت موضوع کتابچه ای از بیانات گهر بار مقام معظم رهبری را به صورت الکترونیک منتشر کرده است.
این کتابچه در ۹ فصل و ۳۲ صفحه تنظیم گردیده است. فصل های آن عبارت است از:
•    اسلام بزرگترین پرچمدار حقوق بشر و وظیفه نخبگان
•    دشمنی آمریکا با اسلام وجمهوری اسلامی
•    حقوق بشر آمریکایی
•    حرف دل مدعیان دروغین حقوق بشر
•    رفتار دوگانه حقوق بشر غربی با مسلمانان
•    حقوق بشر به شیوه ی فرهنگی غربی
•    مدافعین دروغین زیر پرچم های حقوق بشر، آزادی، دموکراسی و منافع آنها
•    حقوق بشر غربی جدا از اخلاق و نقض کنندگان آنها
•    فرق حقوق بشر اسلامی و غربی
این کتابچه به مناسبت هفته “ایران قربانی حقوق بشر” ۶ تا ۱۲ تیرماه و ویژه اکران های سراسری “ایران قربانی حقوق بشر” آماده گردیده است. می توانید آن را از اینجا دریافت کنید .

بسته “ایران قربانی حقوق بشر” فیلم های با موضوع جنایات حقوق بشری آمریکا و غرب در قبال ایران است که اکران های مردمی آن در تیرماه در سراسر کشور برگزار می گردد. امکان اکران مردمی این فیلم ها برای سایر افراد نیز وجود دارد. برای این کار ابتدا در سامانه اکران های مردمی جشنواره عمار به آدرس ammarportal.ir ثبت نام نموده و سپس عدد ۶۵۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال نمائید. شایان ذکر است تا کنون بیش از ۷۰۰ اکران کننده آمادگی خود را برای اکران این فیلم ها اعلام نموده اند.

منبع : بوتیا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب