پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:48:50 - چهارشنبه 4 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هلاکت تروریست سعودی عضو النصره در سوریه
درگیری بین گروه‌های تروریستی در سوریه به هلاکت شماری از آنان از جمله یکی اعضای سعودی گروه جبهه النصره منجر شد. به گزارش” صبح رابر”  روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در منطقه “عربین” در ریف دمشق یکی از اعضای سعودی جبهه النصره در جریان درگیری با عناصر گروه تروریستی دیگری به نام “احرار الشام” […]

درگیری بین گروه‌های تروریستی در سوریه به هلاکت شماری از آنان از جمله یکی اعضای سعودی گروه جبهه النصره منجر شد.

به گزارش” صبح رابر”  روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در منطقه “عربین” در ریف دمشق یکی از اعضای سعودی جبهه النصره در جریان درگیری با عناصر گروه تروریستی دیگری به نام “احرار الشام” به هلاکت رسید.
در مناطق “جب العاصی” و “مزرعه الجب” در حومه شمالی حلب نیز درگیریهای سنگینی بین گروه های تروریستی “جبهه اسلامی” و “داعش” روی داد که در نتیجه آن شماری از دو طرف از پای در آمدند.
در منطقه “المنشیه” در حومه درعا هم درگیریهایی بین گروه های موسوم به “ارتش آزاد” و “دروع اهل السنه” روی داد.
در شهر حلب نیز خبرگزاری سوری سانا به نقل از منابع نظامی گزارش داد، نیروهای ارتش در عملیاتی در بخش قدیمی این شهر و مناطق بنی زید، بلاس، هنانو، الجندول، حندرات، العویجه، البریج، کفرحمرا، الوضیحی، الانذارات، مارع، تل جبین، عزان، حریتان، عبطین، مریمین و اللیرمون، گروه های تروریستی را هدف قرار داده و خسارتهای بسیاری را به آنها وارد کردند.
در حومه ادلب نیروهای ارتش ۹ تن از اعضای گروه تروریستی “ذئاب الغاب” را به هلاکت رساندند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب