پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:33:10 - چهارشنبه 4 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۰۵ کیلومتر بزرگراه در کرمان احداث می‌شود
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اگر مشکلات نبود اعتبار و قیر مرتفع شوند، امسال ۲۰۵ کیلومتر بزرگراه در استان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا ” ، علی کارآموزیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حدود ۷۰۰ […]

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اگر مشکلات نبود اعتبار و قیر مرتفع شوند، امسال ۲۰۵ کیلومتر بزرگراه در استان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا ” ، علی کارآموزیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حدود ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه در حوزه اداره کل شمال استان در دست ساخت است، گفت: هدف ما در مدیریت ساخت در مرحله اول تکمیل شبکه بزرگراهی استان است.

IMG11584530

وی با بیان اینکه بزرگراه‌های استان باید به  ۳ هزار کیلومتر برسند، افزود: در حال حاضر ۱۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان  وجود دارد، حدود ۷۰۰ کیلومتر نیز در دست ساخت است و مابقی در دست مطالعه هستند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های  اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: برای تکمیل شبکه بزرگراهی استان برنامه ۵ ساله‌ای در دست اجرا داریم که تا سال ۱۴۰۰ تمام محورهای در دست اجرا به اتمام برسند.

کارآموزیان گفت: هدف ما امسال تکمیل و بهره‌برداری از ۲۰۵ کیلومتر بزرگراه در دست اجراست که ۲۵ کیلومتر آن تاکنون محقق شده و به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال ساخت است.

وی مشکل اصلی احداث این پروژه‌ها را نبود اعتبار و قیر عنوان و خاطرنشان کرد: اگر مشکلات نبود اعتبار و قیر مرتفع شوند، امسال ۲۰۵ کیلومتر بزرگراه احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب