پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:36:25 - چهارشنبه 4 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با رانندگان بدحجاب در کرمان برخورد می‌شود
فرمانده انتظامی استان کرمان با انتقاد از پوشش نامناسب برخی از رانندگان زن در کرمان، گفت:پلیس کرمان با رانندگان بدحجاب طبق قانون برخورد می‌کند. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ،سردار حسین چناریان عصر امروز در یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: متاسفانه […]

فرمانده انتظامی استان کرمان با انتقاد از پوشش نامناسب برخی از رانندگان زن در کرمان، گفت:پلیس کرمان با رانندگان بدحجاب طبق قانون برخورد می‌کند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ،سردار حسین چناریان عصر امروز در یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: متاسفانه برخی از بانوان کرمانی در خودروها اقدام به کشف حجاب می‌کنند که در شرایط مشاهده با آنها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای فراخوان شبکه‌های اجتماعی غربی در فضای مجازی است، افزود: در حال حاضر فضای فرهنگی بسیار نگران کننده است و برخوردهای پلیسی و فیزیکی نمی‌تواند تاثیر چندانی داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه خوشبختانه در حوزه راهنمایی و رانندگی فرهنگ‌سازی مناسبی انجام شده است، گفت: با این وجود در حال حاضر سالانه ۱۸ تا ۱۹ هزار نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند.

سردار چناریان با اشاره به اینکه تحولات فرهنگی در کشور به سرعت پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: کار در فرهنگ عمومی کشور باید زیربنایی انجام شود که در شرایط عدم توجه به آن جامعه با بحران مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب