پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:03:25 - چهارشنبه 4 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشکل بوجود آمده در زمینه حجاب ، ناهماهنگی و تضاد بین مسولان است/هر کس از تریبونی که در اختیار دارد به اظهار نظر میپردازد
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان : مشکل بوجود آمده در زمینه حجاب ، ناهماهنگی و تضاد بین مسولان است و هر کس از تریبونی که در اختیار دار به اظهار نظر میپردازد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، حجت الاسلام دکتر محمد […]

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان : مشکل بوجود آمده در زمینه حجاب ، ناهماهنگی و تضاد بین مسولان است و هر کس از تریبونی که در اختیار دار به اظهار نظر میپردازد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، حجت الاسلام دکتر محمد سلطان مرادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار ” بوتیا ” در رابطه وضعیت نابسامان حجاب در دانشگاهها و جامعه نیز گفت : بحث حجاب و عفاف  در اسلام بعنوان یکی از ضروریات است و به آن باید نگاه شود زیرا در قرآن هم آمده است که هم مردها و هم زنها باید رعایت عفاف را داشته باشند .13063933045

وی افزود : حکومت اسلامی نیز موظف است در زمینه های فرهنگی کارهایی را انجام دهد و باید با مروجین بد حجابی نیز برخورد داشته باشد ؛ زیرا قانون اسلامی دولت را موظف کرده است در راستای اعتلای کلمه اسلام و ترویج دین اقدام کنند و مشکلات و موانع را برطرف سازند بنابراین همه اعم از مردم و مسولان همگی موظفند و هم قانون .

این استاد دانشگاه ادامه داد: مشکل بوجود آمده در زمینه حجاب ، ناهماهنگی و تضاد بین مسولان است و هر کس از تریبونی که در اختیار دار به اظهار نظر میپردازد.

وی گفت :  دولت اسلامی باید در مقابل افرادی که قصد اخلال در فرهنگ جامعه را دارند بایستد و از طریق قانون با آنها برخورد کند و متولیان امور فرهنگی هم باید تلاش کنند روشنگری کنند و افکار عمومی را روشن سازند و در کنار آنها هم دولت کار خود را انجام دهد تا یک فضای سالم در اختیار مردم قرار بگیرد.

سلطان مرادی خاطر نشان کرد : دانشگاه هم جزوی از جامعه است و  باید تمام تلاش خود را انجام دهد ، مسولان دانشگاه می توانند با برگزاری سمینار و جلسات پرسش و پاسخ  به افزایش فرهنگ و بالابردن فرهنگ حجاب کمک کنند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب