پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:15:25 - پنجشنبه 12 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پشت پرده فتنه داعش در کلام نماینده مردم در مجلس
گفتگوی اختصاصی با علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد فرمایشات اخیر رهبری در خصوص   فتنه های داعش . علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگودر گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ” صبح رابر”درخصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مخصوصا در باره این که داعش، […]

گفتگوی اختصاصی با علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد فرمایشات اخیر رهبری در خصوص   فتنه های داعش .

علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگودر گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ” صبح رابر”درخصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مخصوصا در باره این که داعش، از تفاله های رژیم صدام است و این که جنگ امروز جنگ شیعه و سنی نیست، بلکه جنگ طرفداران تروریسم با طرفداران استقلال ملت ها ست اظهار داشت : مقام معظم رهبری تشریح کردند که ماجرا چیست ، واقعیت همین است که، داعش همان پس مانده های رژیم صدام و هم پیمانانشان هستند .

وی ادامه داد : این ها آمده اند که با نقشه سرویس های اطلاعاتی مثل موساد و cia ، بقیه دشمنان اسلام ، که جنگ فرقه ای راه بیندازند، حالا اگر مسلمانان در این مقطع زمانی حواس شان جمع باشد و متوجه باشند که این دعواها ، دعواهای ساختگی است از طرف جریان صهیونیست ، ما ان شالله این فتنه را رد می کنیم.

منظری توکلی افزود : کسانی هم که توی این گروهک هستند نه سنی اند و نه شیعه ، خیلی از آنها اروپایی هستند و به ظاهر مثل مسلمان شده اند ، ولی درواقع مسلمان نیستند خیلی از این ها اعتقاداتشان ، اعتقادات صهیونیستی است و این ها نشان می دهد که ماجرایی غیراز بحث دعوای بین شیعه و سنی در جریان است .

در ادامه گفت : اگر یک مسلمان، مسلمان واقعی باشد، هیچ وقت دعوا نخواهد داشت، با برادر مسلمانش و نظر مخالف را می پذیرد و از نظرات متفاوت استقبال می کند.

 

 

منظری توکلی در پاسخ به اینکه دلیل این که تروریسم ها در دنیای امروز توسط مدعیان حقوق بشر حمایت می شود عنوان کرد : دلیل حمایت صهیونیست ها از تروریسم ها این است که الان مقاومت در مقابل اسرائیل در منطقه شکل گرفته ، و جمهوری اسلامی ایران ، پرچم دار مقاومت درمقابل ظلم و چپاول ملت هاست. آنها همه راههایی که به نظرشان می رسید و فکر می کردند به وسیله آن جمهوری اسلامی را ازصحنه مبارزه به در کنند، امتحان کردند و امروز یک نقشه جامع ریختند که بتوانند با استفاده از این نقشه کلی، و با برنامه ریزی دراز مدت، به یک نتیجه ای برسند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی دراز مدت شان این است که همین گروهک های تروریستی را تقویت کنند ، بفرستند در اطراف ایران و حتی خود ایران، منطقه را نا امن بکنند وکشورهارا تجزیه کنند و دعواهای سیاسی و مذهبی راه بیندازند .و باعث شوند که به اصطلاح جمهوری اسلامی ایران را تضعیف شوند ، بر این اساس ، عمده تلاش این ها ، این است که جمهوری اسلامی را تضعیف کنند تا مقاومتی در مقابل حکومت های استبدادی وجود نداشته باشد .

نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه  در پاسخ به اینکه رهبری از عنوان انسانهای جاهل برای تروریست ها  استفاده کرده اند،دلیل چنین عنوانی چه می تواند باشد، ابراز داشت :

آنها روی گروه ها و آدم هایی که در جامعه اسلامی هستند کار می کنند و جاهل ترین آدم ها راو کسانی که از لحاظ سطح مطالعه و فکر ، در پایین ترین سطح هستند انتخاب می کنند ، ودر مورد آنها برنامه ریزی می کنند ، آدم کنارشان می چینند و فکرشان را کنترل می کنند و از آنها استفاده می کنند، برای اینکه بتوانند مشکلاتی برای جامعه اسلامی به وجود بیاورند ، که در نتیجه در پایان کار این ها می خواهند با استفاده از جهالت بعضی ازآدم ها ، دوباره نظام استکباری و استبدادی خودشان را حاکم کنند و مقاومت ها را بشکنند و مال اموال مسلمانان را به یغما ببرند و امنیت مسلمان ها را از بین ببرند و اجازه ندهند که هیچ کس در مقابل تمدن صهیونیستی قد علم کند .

علیرضا منظری توکلی اذعان داشت : دلیل عمده اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آنها جاهل هستند اینکه واقعا در رفتارهایشان ما می بینیم جهالت را .

وی ادامه داد: وقتی که گروهی از این ها مسلط می شوند، ببنید که چگونه برخورد می کنند ، زن ها و کودکان را می کشند ، مردها را سر می برند ،سرهایشان را حتی بر سر نی می زنند و قلب و جگر شهدا را بیرون می ریزند و می خوردند و این ها جاهلیت محض است .

منظری توکلی افزود : نمونه این حرکت جگر خواری را در زمان جاهلیت و در زمانی که حضرت پیامبر (ص) با جبهه جاهلیت می جنگید دیده ایم ،جبهه جاهلیت یک بار این حرکت را جهانی کرد و این ادامه دارد توی رفتاهای انسانهایی که امروز دارند ، خودشان را از آنها می دانند یعنی خودشان سفیانی و فرزندان آنها معرفی می کنند و با افتخار می گویند از نسل ابو سفیان هستند و مولایشان یزیدبن معاویه است

در ادامه گفت : ما هند جگر خوار را داریم که در زمان پیامبر بعد از کشته شدن حضرت حمزه ، جگر حضرت حمزه را از بدنش بیرون کشید و آن را خام خام خورد . و این نمونه را امروز می بینید در رفتار فرزندان هند جگر خوار و این جاهلیت محض است .

انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب