پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:12:40 - شنبه 14 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیین جمع خوانی قرآن کریم در شهرستان رابر برگزار می شود+ عکس
اجرای طرح جمع خوانی قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان هر روز با  شرکت عموم مردم و با حضور قاریان برجسته شهرستان برای قرائت یک جزء از قرآن کریم درشهرستان آغاز شده است. به گزارش ” صبح رابر” حضور پر شور مردم در آئین جمع خوانی قرآن کریم سنت حسنه ای است که از […]

اجرای طرح جمع خوانی قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان هر روز با  شرکت عموم مردم و با حضور قاریان برجسته شهرستان برای قرائت یک جزء از قرآن کریم درشهرستان آغاز شده است.

به گزارش ” صبح رابر” حضور پر شور مردم در آئین جمع خوانی قرآن کریم سنت حسنه ای است که از سال های بسیار دور درشهرستان رابروجود داشته است،این مراسم در گذشته بصورت جزء خوانی بطوریکه یکنفر استاد قرآن، ایرادات قاریان را برطرف می کرد، برگزار می شد.

در حال حاضر ۱۲۰ جلسات قرآنی در شهرستان با توجه به حضور اکثریت مردم در جمع خوانی های قرآن در مکان های مختلف، معمولا فقط چند نفر ، روزانه یک جزء قرآن را به صورت ترتیل خوانی قرائت می کنند و مابقی گوش می دهند. جمع خوانی قرآن در سایر محله ها و منازل ومجالس قرآنی نیز در ساعات مختلف در حال برگزاریست اما مساجد بعنوان یک الگو در شهرستان معرفی شده است.

مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان د ر سه مسجد شهرستان به شرح زیر است :

مراسم جمع خوانی قرآن کریم دهه اول: در مسجد الرضا ، دهه دوم: در مسجد جامع و دهه سوم : در مسجد صاحب الزمان ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می گردد.

Picture 577 Picture 576DSC05708 DSC05722 DSC05723

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب