پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:05:56 - شنبه 14 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۱۶۰۰کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات استان کرمان یک هزار و ۵۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در انهدام باند قاچاقچیان مسلح در کرمان کشف شد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  بوتیا نیوز؛سردار چناریان گفت:این گروه طی یک سال گذشته ۵مرتبه با همکاران ما […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات استان کرمان یک هزار و ۵۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در انهدام باند قاچاقچیان مسلح در کرمان کشف شد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  بوتیا نیوز؛سردار چناریان گفت:این گروه طی یک سال گذشته ۵مرتبه با همکاران ما در سطح استان درگیر شده اندو بیش از ۶تن مواد مخدر از همین گروه در طی یک سال گذشته کشف شده است ودر آخرین درگیری که در ارتفاعات بین بم وکرمان در ارتفاعات کریم اباد ماهان دستگیر شدند. این گروه حدود۱۵۴۰کیلو مواد مخدر شامل تریاک،حشیش و مورفین به همراه داشته اند.

در ادامه گفت:این مواد مخدر شامل ۸۰۰کیلو گرم تریاک،۵۳۷کیلوگرم حشیش،۲۰۳کیلو گرم مورفینسه قبضه اسلحه ودو خودرو کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مواد مخدر شامل ۸۰۰ کیلوگرم تریاک، ۵۳۷ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و ۲۰۳ کیلوگرم مرفین، سه قبضه اسلحه و دو خودرو کشف و ضبط شد.

وی افزود:این محموله همه پسند است هم برای معتادین تریاک وهم اغلب جوانان که حشیش مصرف میکنندو مورفین که پیش ساز مواد جدید است به نظر میرسد که این محموله یک محموله بین المللی بوده است به عنوان مثال مصرف مورفین در کشور ما کم است وبیشتر این مورفین صادر میشود .

وی در ادامه افزود: عواملی که در این باند دستگیر شده اند شامل ۳نفر از عوامل اصلی باند که به هلاکت رسیده اند و۲نفر نیز دستگیر شده اند یکی از این عوامل قاتل شهید مجید امیری بوده که به هلاکت رسیده است .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب