پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:48:36 - شنبه 14 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“سونامی طلاق” در حال تخریب ارزش های اخلاقی و خانوادگی است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در گذشته در یک نوبت از رشد طلاق به عنوان “سونامی طلاق” تعبیر کردم که این سونامی در حال حاضر در حال تخریب همه پایه ها، ارکان و ارزشهای اخلاقی و خانوادگی است. به گزارش ”صبح رابر“، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در گذشته در یک نوبت از […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در گذشته در یک نوبت از رشد طلاق به عنوان “سونامی طلاق” تعبیر کردم که این سونامی در حال حاضر در حال تخریب همه پایه ها، ارکان و ارزشهای اخلاقی و خانوادگی است.

به گزارش ”صبح رابر“، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در گذشته در یک نوبت از رشد طلاق به عنوان “سونامی طلاق” تعبیر کردم که این سونامی در حال حاضر در حال تخریب همه پایه ها، ارکان و ارزشهای اخلاقی و خانوادگی است.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی، تاکید کرد: باید راه و رسم زندگی و همسرداری برای زوجین روشن شود تا هرکدام بدانند که در قبال دیگری چه باید انجام دهند و به احساسات یکدیگر پاسخ داده و احترام بگذارند.

نماینده عالی قوه قضاییه دراستان کرمان با بیان این مطلب که زوجین باید نقاط مثبت و منفی یکدیگر را شناخته و رفتارهای خود را براساس آنها تنظیم کنند، ادامه داد: دستورات و احکام دینی می تواند بستری برای سالم سازی فضای خانواده باشد و حتما باید بایدها و نبایدهای دینی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جدایی و طلاق، سبک زندگی و تدبیر عقلا نیست؛ بلکه عقل حکم می کند که افراد برای اصلاح امور خود، راهی بیندیشند و زندگی را مدیریت کنند؛ همانگونه که خلبان، هواپیمای سانحه دیده را هدایت می کند تا بدون خطر فرود آید.

وی ادامه داد: افراد با تدبیر و دارای ظرفیت بالا، کمتر به طلاق می اندیشند؛ اما روحیه رفاه طلبان و راحت طلبان این است که نمی خواهند اهل بردباری و تحمل در مشکلات و ناملایمات باشند.

منبع: روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب