پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:39:26 - پنجشنبه 19 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سود خودرو سازان نباید بر اساس افزایش قیمت باشد
سلیمانی گفت: سخنگو دولت در دو هفته گذشته اعلام کرد که قیمت ها افزایش نمی یابند و مردم بر اساس این قول عمل کردند ، ولی به طور ناگهانی قیمت ها افزایش یافت که این افزایش قیمت برای قشر متوسط جامعه مبلغ زیادی می باشد. به گزارش ” صبح رابر“، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران […]

سلیمانی گفت: سخنگو دولت در دو هفته گذشته اعلام کرد که قیمت ها افزایش نمی یابند و مردم بر اساس این قول عمل کردند ، ولی به طور ناگهانی قیمت ها افزایش یافت که این افزایش قیمت برای قشر متوسط جامعه مبلغ زیادی می باشد.

به گزارش ” صبح رابر“، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  در رابطه با افزایش قیمت خورو گفت:به نظر می رسد در دو سال اخیر مسئولین مربوطه مسائل را حل نکرده و توپ را به زمین یکدیگر می اندازند.

وی در ادامه اظهار داشت: این مقوله بایستی توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و شورای رقابت حل شود. در این مقوله مردم دولت را می شناسند و دولت بایستی با مسئولین مربوطه برخورد کند.

سلیمانی گفت: سخنگو دولت در دو هفته گذشته اعلام کرد که قیمت ها افزایش نمی یابند و مردم بر اساس این قول عمل کردند ، ولی به طور ناگهانی قیمت ها افزایش یافت  که این افزایش قیمت برای قشر متوسط جامعه مبلغ زیادی می باشد.

جهت افزایش قیمت بایستی افزایش کیفی خودرو را داشته باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این رابطه بیان کرد:سود خودرو سازان بایستی بر اساس تولید باشد نه بر اساس افزایش قیمت . خودروسازان و دولت  می بایست در این زمینه ترتیبی را اتخاذ می کردند که در این مورد کاری انجام نشده است.

او گفت: خودروسازان باید با استفاده از فناوری های روز بتوانند سرویس های بهتری به مصرف کننده بدهند .تجهیزات اضافه با کیفیت بالایی بر روی خودرو قرار دهند و افزایش قیمت با توجه به افزایش تجهیزات  باشد.

منبع: مهندسان ایرانی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب