پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:13:01 - شنبه 21 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عامل فتنه ۱۸ تیر انقلابیون قدیمی بودند که به اندازه کافی منافعشان تأمین نشده بود
استاد دانشگاه کرمان گفت : عامل فتنه ۱۸ تیر انقلابیون قدیمی بودند که به اندازه کافی منافعشان تأمین نشده بود. به گزارش”  صبح رابر” به نقل از بوتیا  سید حسین صابری استاد دانشگاه کرمان و فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار ” دانشجو آزاد ” در کرمان  در رابطه با قائله ی ۱۸ تیر ماه سال […]

استاد دانشگاه کرمان گفت : عامل فتنه ۱۸ تیر انقلابیون قدیمی بودند که به اندازه کافی منافعشان تأمین نشده بود.

به گزارش”  صبح رابر” به نقل از بوتیا  سید حسین صابری استاد دانشگاه کرمان و فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار ” دانشجو آزاد ” در کرمان  در رابطه با قائله ی ۱۸ تیر ماه سال ۷۸ گفت : در دوران دولت اصلاحات اتفاقات زیادی در کشور به وقوع پیوست ,جراید متعدد با مشی اصلاح طلبانه در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون رعایت حداقل ضوابط مجوز انتشار میگرفتند و با کمک یارانه های دولتی منتشر میشدند و ارزشهای جامعه اسلامی را مورد تاخت و تاز قرار میدادند.

20257

وی ادامه داد : یکی از این روزنامه ها روزنامه ” سلام ” با مدیریت سید محمد موسوی خوئینیها بود که خود را از یاران امام (ره) در قبل از انقلاب میدانست و بهمین دلیل بر رأس امور حساس نیز قرار گرفت ولی بعد از ارتحال امام راحل روی واقعی خود را نشان داد و در خدمت عوامل تضعیف کننده نظام قرار گرفت و زمانی که از او سوال میشد که چرا این موضع را در زمان امام نداشتید , عنوان میکرد : ” در آن زمان هم همین بودم منتها به دلیل ترس از امام , بیان نمیکردم”.

استاد دانشگاه کرمان بیان کرد : از آنجا که مشی روزنامه ” سلام ” مجرمانه بود توسط دادگاه مطبوعات بسته شد و همین موضوع بهانه ای شد تا عده ای فتنه ۷۸ را طراحی کنند و به بهانه آزادی مطبوعات در ۱۸ تیرماه با استفاده از عناصر نا آگاه و غافل و عده ای از اوباش و ارازل غیر دانشجو شبانه به خوابگاه دانشجویان حمله و تعدادی از دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و اموال بیت المال را تخریب کردند , اقدامات تخریبی به خیابان و مغازه های مردم و اماکن عمومی نیز کشیده شد .

این فعال سیاسی ادامه داد : بدنبال این حادثه و بلافاصله بعد از آن بیگانگان بوجد آمدند و از این آشوبگران حمایت کردند ؛ فضای کوی دانشگاه که اکنون به خیابان و اماکن عمومی کشیده شده بود تا ۲۳ تیرماه ادامه داشت و زمانیکه دیگر فتنه گری و مردم آزاری به حد اعلا خود رسید خون حزب اللهی عناصر بسیجی بجوش آمد ودر یک اقدام هماهنگ کمتر از چند ساعت بساط فتنه گران برچیده شد و آرامش مجددا بر تهران حاکم شد .

استاندار اسبق  اردبیل و لرستان خاطر نشان کرد : آغاز این فتنه به بهانه دفاع از آزادی مطبوعات شکل گرفت ، که جا دارد مطبوعات امروز با درک رسالت عظیم خود در جهت روشنگری افکار عمومی اقدامات لازم را انجام دهند و بگونه ای نشود عناصر مخرب و بیگانه پرست در جراید نفوذ کرده و فتنه ۱۸ تیر دیگری را رقم بزنند

وی ادامه داد : عامل فتنه انقلابیون قدیمی بودند که به اندازه کافی منافعشان تأمین نشده بود و مانند طلحه و زبیر بر روی انقلاب و فرزندان انقلاب شمشیر کشیدند و فتنه را آغاز کردند که جا دارد جامعه به عمق افکار آنان و چهره های آنان آشنا شود , که تا حدودی شده است .

صابری گفت : فتنه گران ۱۸ تیرماه از صداقت و اخلاص دانشجو سوء استفاده کرده و تحت عنوان دانشجو به خوابگاه دانشجویی حمله کردند وخسارتهای روحی و روانی و مادی فراوانی بر دانشجویان وارد کردند که این موضوع ضرورت بیداری و هوشیاری همیشگی دانشجویان را بیش از پیش برای همگان آشکار میسازد.

این استاد دانشگاه بیان داشت : در اثر رأفت اسلامی و یا تسامح وتساهل , تعدادی از مهره های اصلی فتنه بخارج از کشور پناهنده شده اند و امروز اسباب دست بیگانگان و تبدیل به  مجریان بی جیره و مواجب رادیو و تلویزیون های بیگانه شده اند وبر علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ میکنند.

وی افزود : بالأخره مدیریت هوشمند رهبری معظم و احساس تکلیف و حضور حماسی دلسوختگان انقلاب , حافظان خون شهدا و عاشقان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که بسیجی وار به صحنه آمدند و یکبار دیگر توان بالای خود را بکار گرفتند و فتنه را خاموش و فتنه گران را تأدیب کرده و یر سر جای خود نشاندند .

این فعال سیاسی ادامه داد : امروز نیز بر همه است که از حوادث گذشته درس عبرت بگیریم , بیدار و هوشیار باشیم علی الخصوص در فضایی که عده ای از خدا بیخبر و بیگانه پرست بوی کباب بر مشامشان رسیده و تصور میکنند میتوانند از فضای باز سیاسی سوء استفاده نمایند و باز هم بی صفتی خود رابه اربابان خود نشان دهند اما زهی خیال باطل که جامعه اسلامس از این حوادث زیاد دیده است و درس عبرت گرفته است.

وی ادامه داد : همه گوش به فرمان رهبری هستند تا مبادا غباری بر انقلاب و ارزشهای اسلامی بنشیند و فتنه گر قد علم کند , انقلابی همیشه در صحنه است تا از آرمانهای انقلاب دفاع کند و فتنه گر را بر سر جای خود بنشاند.

انتهای پیام / عمید شجاعی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب