پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:01:02 - دوشنبه 23 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز بهره‌برداری از بیمارستان پیامبر اعظم(ص)کرمان در شهریورماه جاری
معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر کرمان یکی از بزرگ ترین پروژه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی است و اول شهریورماه امسال بهره برداری می شود و ۳۰۰ تخت فعال خواهد داشت. به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از ایسنا، “هادی صبوری” عصر امروز در نشست عمومی شورای […]

معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر کرمان یکی از بزرگ ترین پروژه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی است و اول شهریورماه امسال بهره برداری می شود و ۳۰۰ تخت فعال خواهد داشت.

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از ایسنا، “هادی صبوری” عصر امروز در نشست عمومی شورای شهر کرمان اظهار کرد: معاونت درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با در اختیار داشتن درمانگاه و بیمارستان به صورت رایگان به بیمه شدگان خود خدمات ارائه می کند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۳۰ تخت فعال در سه بیمارستان شهرهای زرند، کرمان و سیرجان وجود دارد که با افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان به ۵۰۰ تخت می رسد.

صبوری تصریح کرد: ۱۳ مرکز درمان سرپایی در سطح استان وجود دارد و در سال گذشته یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این مراکز خدمت دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: ۴۰ هزار نفر در مراکز درمان تامین اجتماعی در سال گذشته بستری و ۲۰ هزار عمل جراحی در این مراکز صورت گرفته است.

معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی در سال گذشته رتبه اول را در استان کسب کردند و ۲ هزار نفر کارمند و۳۰۰ پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان ها و مراکز تامین اجتماعی استان حضور دارند.

وی افزود: بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر کرمان یکی از بزرگ ترین پروژه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی است و اول شهریورماه امسال بهره برداری می شود و ۳۰۰ تخت فعال خواهد داشت.

صبوری تصریح کرد: توسعه خدمات در این بیمارستان صورت گرفته و آنژیوگرافی و جراحی قلب باز انجام خواهد شد و تجهیزات کل بیمارستان جدید و پیشرفته خواهد بود.

در این نشست آقای “بیداد” معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: در بحث بیمه کارگران ساختمانی آنطور که مصوبه است، در کرمان همکاری نمی شود و اکثر شهرداری های استان همکاری نمی کنند.

وی افزود: تاکنون ۲۵ هزار نفر کارگر ساختمانی در کرمان بیمه کرده ایم و از تامین اجتماعی خدمات دریافت می کنند.

بیداد تصریح کرد: در صورت بروز حادثه برای کارگران دارای کارت بیمه، جوابگو هستیم و قبل از اینکه تا زمان اعتبار پروانه ساختمان، به کارگر حادثه دیده خدمات ارائه می کرده ایم.

وی بیان کرد: بیمه تامین اجتماعی پاسخگوی حوادث حین کار کارگران ساختمانی است و هم غرامت و هم مستمری پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب