پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:17:49 - دوشنبه 23 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اشتباهات احتمالی در مهدهای کودک مسبب رقم زدن ذهنیت جامعه است
مدیر کل بهزیستی استان کرمان: بواسطه همین مسئولیت خطیر و سنگینی که برعهده مهدهای کودک نهاده شده و نظارتی که می بایست بهزیستی انجام دهد ، سلسله مباحث تربیت دینی کودکان در بهزیستی با حضور اساتید دانشگاه و حوزه برگزار می شود . به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، به مناسبت […]

مدیر کل بهزیستی استان کرمان: بواسطه همین مسئولیت خطیر و سنگینی که برعهده مهدهای کودک نهاده شده و نظارتی که می بایست بهزیستی انجام دهد ، سلسله مباحث تربیت دینی کودکان در بهزیستی با حضور اساتید دانشگاه و حوزه برگزار می شود .

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، به مناسبت هفته بهزیستی و فرارسیدن هفته حجاب و عفاف همایش تربیت دینی کودکان در بهزیستی کرمان برگزار شد.

دراین همایش دکتر عباسی با اشاره به جایگاه حساس و مهم مهدهای کودک گفت : آینده کودکان ما ثمره تربیت  والدین و مدیران و مربیان مهدهای کودک است که به جامعه تحویل می شوند.

وی توجه به مسائل علمی تربیتی و مذهبی را در مهدهای کودک امری مهم و قابل توجه دانست و افزود: بواسطه همین مسئولیت خطیر و سنگینی که برعهده مهدهای کودک نهاده شده و نظارتی که می بایست بهزیستی انجام دهد ، سلسله مباحث تربیت دینی کودکان در  بهزیستی با حضور اساتید دانشگاه و حوزه برگزار می شود .

دکتر عباسی ادامه داد : خطا و اشتباهات احتمالی در مهدهای کودک مسبب  رقم زدن ذهنیت جامعه نسبت به مهدهای کودک و خدماتی است که در این فضاها ارایه می شود ، لذا توجه به ارایه عملکرد مثبت و رضایتمندی جامعه در تربیت کودکان تاثیر مثبتی درنگاه عموم بدنبال خواهد داشت .

وی از مدیران و مربیان مهدهای کودک خواست تا با ارتقاء سطح علمی خود رقابت سالمی در افزایش ارتقاء کیفی مهدهای کودک ایجاد نمایند .

مدیرکل بهزیستی درادامه به تشریح عملکرد بهزیستی در بحث امور کودکان پرداخت.

دراین همایش حجت الاسلام ربانی نیز با اشاره به فرمایشات امام (علی) به بحث تربیت دینی فرزندان پرداخت وگفت :ماه رمضان بهترین زمان و فرصت برای تربیت فرزندان است و والدین با رعایت اصول تربیتی در رفتار خود می توانند فرزندان خود را نیز تربیت کنند.

وی افزود: برای آنکه بتوانیم فرزندانی صالح داشته باشیم باید از کودکی برای تربیت فرزندانمان وقت صرف کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین ربانی آشنایی والدین با تعالیم دینی و علمی را راهی برای تربیت فرزندان  دانست و گفت :باید با آموزش احکام دینی و قرآن به کودکان راه و رسم زندگی دینوی و اخروی را یاد دهیم.

وی بالاترین سرمایه کودکان را اخلاق و ادب عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با تربیت صحیح والدین و مربیان و مدیران مهدهای کودک فرزندانی سالم و صالح به جامعه تحویل دهیم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب