پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:31:38 - چهارشنبه 25 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صدور دفترچه بیمه رایگان همگانی از مردادماه در کرمان به روز می‌شود
مدیر‌کل بیمه سلامت استان کرمان گفت: از ابتدای مردادماه امسال دفترچه‌های بیمه‌ رایگان همگانی به شکل صدور در لحظه صادر می‌‍‌شود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، محمد جعفری در گفت‌وگو  تسنیم ، اظهار کرد: در حال حاضر در اجرای طرح بیمه رایگان همگانی به سبب حجم زیاد کاری، […]

مدیر‌کل بیمه سلامت استان کرمان گفت: از ابتدای مردادماه امسال دفترچه‌های بیمه‌ رایگان همگانی به شکل صدور در لحظه صادر می‌‍‌شود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، محمد جعفری در گفت‌وگو  تسنیم ، اظهار کرد: در حال حاضر در اجرای طرح بیمه رایگان همگانی به سبب حجم زیاد کاری، دفترچه‌ها به شکل ماهانه صادر می‌شود.

110938_593

وی بیان کرد: به طور مثال دفترچه بیمه ثبت نامی‌های خردادماه تا پایان تیرماه صادر و به آنان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان اینکه ثبت نام برای طرح بیمه همگانی ادامه دارد، تصریح کرد: در تیرماه امسال۲۰هزار نفر در کل استان کرمان در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند.

جعفری افزود: خدمت دیگری که در طرح بیمه همگانی انجام می‌شود، برای روستاییانی است که بیمه روستایی داشته و به سبب مهاجرت به شهرها از بیمه روستایی خود نیز محروم شده‌اند.

وی اظهار کرد: این افراد که تعدادشان در استان حدود ۶۰هزار نفر است، می‌توانند از شنبه هفته آینده با مراجعه به دفاتر بیمه سلامت در سطح استان و یا ثبت نام در سامانه بیمه سلامت، از خدمات بیمه همگانی برای خود و خانواده استفاده کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان گفت: به سبب برخی مشکلات سراسری، امکان باز شدن سامانه برای این افراد تا کنون وجود نداشت و ثبت نام آنها نیز غیرممکن بود.

جعفری گفت: با پیگیری سازمان بیمه سلامت کشور سامانه از شنبه برای این دسته از متقاضیان بیمه باز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح بیمه همگانی رایگان، بیمه شدن افراد فاقد بیمه است که خوشبختانه در استان کرمان روند مثبتی داشته است.

انتهای پیام/ آ

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب