پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:14:49 - چهارشنبه 25 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه موقت جیرفت آزاد شد
حجت‌الاسلام علی عارفی استاد دانشگاه باهنر و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که توسط وهابیون حاضر در قبرستان بقیع مدینه بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود سرانجام نیمه شب گذشته آزاد شد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از استاد ایرانی،حجت‌الاسلام علی عارفی استاد […]

حجت‌الاسلام علی عارفی استاد دانشگاه باهنر و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که توسط وهابیون حاضر در قبرستان بقیع مدینه بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود سرانجام نیمه شب گذشته آزاد شد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از استاد ایرانی،حجت‌الاسلام علی عارفی استاد دانشگاه باهنر و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکیکرمان که توسط وهابیون حاضر در قبرستان بقیع مدینه بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود سرانجام نیمه شب گذشته آزاد شد.

حجت‌الاسلام دکتر علی عارفی که شب نیمه شعبان سخنران مراسمی مهم در شهر مدینه بود و به بیان واقعیت‌ها پرداخت، صبح روز بعد که برای زیارت به قبرستان بقیع رفته بود که یکی از فعالان حزب ادعوه عربستان به ائمه اطهار و شهدای بقیع  توهین کرد. یکی از روحانیون شهرستان شاهرود و حجت‌الاسلام علی عارفی به این اهانت اعتراض می کنند که با ضرب و شتم و بازداشت از سوی سربازان وهابی مواجه می‌شوند.

ایشان بعد از دستگیری ۸ روز متوالی تحت شکنجه شدیدی قرار داشته و پس از ۸ روز با تلفن یکنفر زندانی تبعه هندوستان موفق به تماس با ایران می شود و سپس با پیگیری چند نفر از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در وزارت امور خارجه و ارتباط با کنسولگری ایران در عربستان پیگیری هایی صورت گرفت ،عارفی از زندان آزاد شده و اما در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه اقامت داشتند و اجازه خروج از عربستان و بازگشت به کشورمان را نداشتند.

گفتنی است ماجرای دستگیری دکتر عارفی و چند ایرانی دیگر در bbcو cnnو دیگر رسانه های مختلف جهان بازتاب داشته است.

و سرانجام پس از پیگیری های رسانه ای و کنسولگری ایران در عربستان ایشان شب گذشته از دست عمال سعودی آزاد شدند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب