پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:47:23 - پنجشنبه 2 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدا دستگاه مانیتورینگ به مرکزشبانه روزی شهدای رابر
مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی شهدای رابر با کمک یکی از بسیجیان خیر رابری به یک دستگاه مانیتورینگ مجهز شد.   به گزارش “   صبح رابر”، پیشرفت روزافزون دانش پزشکی همراه با رشد فزاینده دست آوردهای تکنولوژی پزشکی، امروزه ، افق های جدیدی را در عرصه درمان و مداوای بیماران گشوده است . از […]

مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی شهدای رابر با کمک یکی از بسیجیان خیر رابری به یک دستگاه مانیتورینگ مجهز شد.

 

به گزارش “   صبح رابر”، پیشرفت روزافزون دانش پزشکی همراه با رشد فزاینده دست آوردهای تکنولوژی پزشکی، امروزه ، افق های جدیدی را در عرصه درمان و مداوای بیماران گشوده است . از این رو تجهیز و استفاده از تکنولوژی های مدرن در امر درمان یک امر مهم در جامعه پزشکی می باشد.

یکی از بسیجیان خیر رابری ابن بار در یک اقدام خدا پسندانه مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی شهدای رابر را به یک دستگاه مانیتورینگ و دو کپسول اکسیژن مجهز کرد.

شایان ذکر است،  با توجه به اینکه شهرستان رابر فاقد بیمارستان می باشد ، علارغم اینکه از ساخت بیمارستان ۳۲ تخته خوابی امام خمینی شهرستان مدت زمانی زیادی می گذرد و هنوز به بهره برداری نرسیده و با توجه به اینکه بسیاری از وسایل پزشکی بیمارستان و اورژانس تجهیز نشده ، امشب به همت یکی از بسیجیان شهرستان در یک اقدام خدا پسندانه ای بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاءو صرف افطاری ، با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در مرکز شبکه بهداشت رابر، یک دستگاه مانیتورینگ و دو عدد کپسول اکسیژن با تمام تعلقات توسط یکی از بسیجیان رابری به مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی شهدای رابر اهدا شد .

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب