پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:51:36 - شنبه 4 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیس! سازمان ملل خواب است
سایت “حرف تو” به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید. به گزارش” صبح رابر” […]

سایت “حرف تو” به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

به گزارش” صبح رابر” به  نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا،سایت “حرف تو”  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان  ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند است مطالب تولیدی خود را  در قسمت ” ارسال مطلب” سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

—————————————————————————————————–

عاشورا بار دیگر تکرار شده است!

 

وبلاگ”مقتدر مظلوم“نوشت:

نبرد کربلا جنگی بود که در دهم محرم ۶۱ هجری قمری اتفاق افتاد.

روز نبرد به عاشورا معروف بود . . . این نبرد ، نبردی نابرابر میان سپاه کم تعداد امام حسین و سپاه عظیم یزیدیان و کفارین بود . . .

دلیل این نبرد عدم پذیرفتن ذلت و بیعت امام حسین و همچنین قبول نداشتن حکومت یزید بن معاویه بود ؛ چرا که امام حسین حکومت آنها را غیرشرعی و غیرقانونی می دانست . . .

در روز هفتم محرم ؛ سپاه یزید ، آب را بر امام حسین و همراهانش بست. . .

تمامی اتفاقات عاشورا در حال رخ دادن است ، تمامی جنایات بار دیگر تداعی می شوند ؛ از بستن راه ها جهت رساندن غذا و دارو گرفته تا به شهادت رساندن کودکان و سکوت حقوق بشر . . .

آری کربلا به همین شکل بود ؛ مظلومی را کشتند و بقیه فقط نگاه کردند !

ادامه مطلب

*************************************************

جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت سازمان ملل

 

وبلاگ”کاریکاتور حساس بشو“نوشت:

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بی تفاوتی سازمان ملل

ادامه مطلب

*************************************************

پاسخ چند شبهه در خصوص مظلومیت غزه و ظلم اسرائیل

 

مظلومیت غزه

وبلاگ”سلمان علی(ع)“نوشت:

با توجه به شبهاتی که برخی به اصطلاح روشنفکران در بحث مظلومیت غزه وارد می کنند، لازم می دانم مطلبی را در پاسخ به برخی از این شبهات تقدیم نمایم:

۱-  یکی از شبهاتی که دراین خصوص مطرح می کنند این است که “با توجه به این که شروع حمله ی رژیم صهیونیستی به غزه در اثر حرکات حماس بوده است، پس در واقع اسرائیل در این مسئله مظلوم واقع شده است و طبق گفته ی سران آمریکا و غرب، باید از خودش دفاع می کرده است”

پاسخ این شبهه در چند مرحله تقدیم می گردد:

الف- اولین اشتباه در این استدلال این است که شروع دعوا را در ناپدید شدن ۳ نفر از صهیونیست ها معرفی می کنند و حال این که شروع واقعی دعوا نه از این واقعه که از ۶۰ سال پیش است، زمانی که صهیونیست ها به بهانه ی این که زمین های چند فلسطینی را خریدند، شروع کردند به اخراج فلسطینی ها، تخریب خانه های شان، شهرک سازی برای مهاجران یهودی دیگر کشورها و قتل فلسطینیان. آری شروع دعوا در این است که موجود نامشروعی به نام اسرائیل به همت به وجودآورندگان فاسدش، سرزمین فلسطین را غصب کرده و به باریکه ای که برای ساکنان آن مانده نیز تعدی می کند.

ادامه مطلب

*************************************************

نامه ای به یانکی اون

 

وبلاگ”انعکاس“نوشت:

آقای یانکی اون سلام علیکم! من سلیمان ازایران هستم این هم که کنارم نشسته کبری خانوم عیال بنده است ، غرض از این نامه نگاری عرض عذر خواهی بایت فحشهایی است که ما تا حالا داده ایم نه اینکه فکر کنید ما آدم بی تربیت هستیم ،کبری خانوم میداند که ما در طول عمرمان ده تا فحش هم نداده ایم ،که اتفاقا هر ده تا را بابت همین موضوع و به همین شماها داده ایم ،البته کبری خانوم میگفت باید خودمان می امدیم نیویورک جهت دست بوس و حلالیت طلبی اما وقتی با ملای روستایمان اختللاط کردیم گفت: اگر بروید به عنوان تورو ریست دستگیرتان میکنند چون شما ایرانی هستید

ادامه مطلب

*************************************************

نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است

 

کاریکاتورغزه,کاریکاتور,فلسطین,روزقدس,قدس,اسرائیل,آمریکا,نابودی,سقوط,gaza,استکبار,عکس کاریکاتور,پرتگاه,رژیم,عباس گودرزی

وبلاگ”تلخندک“نوشت:

اسرائیل در حال دست و پا زدن در باتلاق غزه است، هر چه بیشتر جنایت کند راحت تر مسلمانان این فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس را نابود می کنند، هر خونی که از مسلمانان بر زمین می ریزد قدر و بهایی دارد و انشاالله اسرائیل بهای این همه جنایت را با نابودی خودش پرداخت می کند

ادامه مطلب

*************************************************

پوشش و برچسب

 

حجاب

وبلاگ”به کجا چنین…“نوشت:

هر کسی که پوشش و رفتارهایش با ایده آل ذهنی ما فاصله داشت را به راحتی برچسب می زینم. خیلی راحت به خودمان اجازه می دهیم در مورد همه قضاوت کنیم. کسی که حجابش را به خوبی رعایت نمی کند را فاسد و هرزه می نامیم. کسی که ریش می گذارد را حزب اللهی و متعصب می نامیم. کسی که از رنگ های شاد در پوشش خود استفاده کند را جلف و عقده ای می نامیم. در مورد اعتقاد و سلیقه دیگران بر مبنای اعتقاد خودمان ارزش گزاری می کنیم.

ادامه مطلب

*************************************************

شو فلسطین

 

palestine show

وبلاگ”دوئل“نوشت:

در فلسطین شویی که سال هاست می بینیم و در بالا به تصویر کشیدم، خیلی از ایرانی ها را هم حاضر بدانید! همان ها که می گویند نه غزه و نه لبنان و الخ.

ادامه مطلب

*************************************************

مقاومت

 

وبلاگ”باروت“نوشت:

ادامه مطلب

*************************************************

دلیل شهادت…

 

tttttttttttttttttttttttttttt

وبلاگ”چادری ها“نوشت:

 

خونریزی شدیدی داشت…

داخل اتاق عمل ، دکتر اشاره کرد که چادرم رو دربیارم تا تا راحتتر مجروح رو جابه جا کنم

گوشه ی چادرم رو گرفت و بریده بریده گفت : “من دارم میرم تا تو چادرت رو درنیاری”.

چادر من در مشت اش بود که شهیـــــــــــــــــــــــــد شد…

ادامه مطلب

*************************************************

هیس! سازمان ملل خواب است!

 

وبلاگ”آشیان“نوشت:

 

خدایا! همیشه از تو خیر و برکت و آرامــــش خواسته ام اما این بار…

خدای من! از تو “درد” می خواهم!

“بی دردی” در این روز ها آزار دهنده است

خدایا! کاری کن که دردم بگیرد

کاری کن که اشکم بریزد

دلم را زنده کن به شنیدن فریــــاد مظلوم

بغضم را بشکن به دیدن تابوت های کودکانه و معصوم

اشکم را بریز به گریه های شنیده نشده ی جنازه های زیر آوار مانده و نامعلوم

خدایا! از تو “درد” می خواهم!

درد که باشد می توان با تمام وجود فریـــــاد زد

ادامه مطلب

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب