پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:02:19 - شنبه 11 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت ۳ در رابر
مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ روزشنبه ۱۱ مرداد ماه در دبیرستان حضرت فاطمه (س) با حضور مدیر آموزش و پرورش به همراه مسئول بسیج ازندگی و جانشین فرمانده سپاه و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان رابر برگزار گردید

به گزارش ” صبح رابر ” علی افضلی مدیر آموزش و پرورش رابر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ در جمع دانش آموزان در دبیرستان حضرت فاطمه (س) رابر اظهار داشت : برنامه طرح هجرت ۳ برنامه ای بین اداره آموزش وپرورش و سپاه  است و با توجه به اینکه تابستان فصلی است که دانش آموزان به دلیل نبود امکانات نمی توانند اوقات فراغت خود را به خوبی بگذرانند لذا طرح هجرت برنامه بسیار خوبی است ، دانش آموزان علاقه مند در این برنامه شرکت می کنند .

وی ضمن توصیه دانش آموزان به رعایت ادب و اخلاق و جدیت تمام در این برنامه افزود : لازمه هر کاری نظم و انضباط است همانطور که امام علی (ع) ما را به تقوا و نظم سفارش می کند .
افضلی خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت و استفاده از نیرو و نشاط جوانان، آموزش مهارت به جوانان و تقویت روحیه اعتماد به نفس آنان بسیار کمک می‌کند و خود باوری در آنها را به وجود می‌آورد.

وی ضمن اشاره به برنامه های قرآنی، احکام و عقیدتی در این دوره ، رنگ آمیزی و بازسازی مدارس آموزش های مهارتی ( کیف دوزی و خیاطی ویژه خواهران ) و لوله کشی و تعمیر صندلی ویژه (ویژه براداران )را از برنامه های دیگر این دوره بیان کرد.

در پایان دانش آموزان به گروه های ۱۵ نفره تقسیم بندی شدند که دختران در روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه و پسران از روز سه شنبه۱۴ مرداد ماه این دوره ۱۰ روزه را آغاز می کنند .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب