ضرورت اصلاح و بازنگری در قوانین معارض
خروش مردم زادگاه شهید قدس در یوم الله ۱۳ آبان
کمبود سرایدار در مدارس/ نیاز به ۴۰۰۰۰ نیروی جدید
کلاهبردار میلیاردی لینکهای آلوده در دام پلیس
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آبانماه امشب واریز میشود
پیش بینی کاهش دما در استان و هشدار به کشاورزان کرمانی
دوم آبان آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد
عدم ارائه خدمات به اسناد دفترچهای
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شجره طوبی
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(علیهالسلام)
پویش ملی «زندگی با آیهها»
برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایعدستی در استان کرمان
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر انقلاب
اعمال شب اول ماه مبارک رمضان
از بازی رایانهای «مدال ذوالفقار» رونمایی شد
15:07:52 - شنبه 11 مرداد 1393
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: توزیع کتابهای درسی متوسطه اول و دوم همزمان از نیمه دوم شهریور در سراسر کشور با اولویت مناطق دورافتاده آغاز میشود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: توزیع کتابهای درسی متوسطه اول و دوم همزمان از نیمه دوم شهریور در سراسر کشور با اولویت مناطق دورافتاده آغاز میشود.
به گزارش ” صبح رابر” حجهالاسلام محیالدین محمدیان با اشاره به چاپ یک هزار و ۲۱۰ عنوان کتاب درسی و راهنمای معلم اظهار داشت: با وجود گستردگی جامعه دانشآموزی تلاش میکنیم کتابها به موقع به دست دانشآموزان برسد و این امر شگفتی برخی ازکارشناسان کشورهای بازدید کننده از ایران را برانگیخته است.
وی افزود: مقرر شد به منظور رفاه حال والدین وکاهش دغدغه دانشآموزان مقطع ابتدایی، کتابهای پایه اول ابتدایی در جشن شکوفهها و پایههای دوم تا ششم در نخستین روز سال تحصیلی توسط مدارس توزیع شود.رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی تصریح کرد: به رغم افزایش قابل توجه قیمت کاغذ و خدمات چاپ، کتابهای درسی با استفاده از یارانه و امکانات چاپ سازمان، افزایش قیمت چندانی نداشته است.
حجهالاسلام محمدیان اظهار داشت: توزیع کتابهای درسی متوسطه اول و دوم همزمان از نیمه دوم شهریور در سراسر کشور با اولویت مناطق دورافتاده آغاز میشود.
وی بحث یادگیری را منحصر به محیط مدرسه و کلاس ندانسته و اضافه کرد: خانواده، اجتماع و رسانهها به ویژه صدا و سیما در این زمینه سهیم هستند و برای آن که تعارضی بین آموزههای مدرسه و دیگر محیط های یادگیری ایجاد نشود، باید با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین بین آنها هماهنگی و همسویی برقرار شود.
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
بر چسب ها: کتاب درسی و راهنمای