پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:24:28 - یکشنبه 19 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمع جامعه پزشکی کرمان در حمایت از مردم مظلوم غزه
به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، در این تجمع علاوه بر مسئولان و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پزشکان، پیراپزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه و کارکنان دانشگاه وسایر مراکز درمانی شهر کرمان حضور داشتند. این تجمع با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز وبا قطعنامه هفت بندی در حمایت از […]

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، در این تجمع علاوه بر مسئولان و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پزشکان، پیراپزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه و کارکنان دانشگاه وسایر مراکز درمانی شهر کرمان حضور داشتند.

این تجمع با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز وبا قطعنامه هفت بندی در حمایت از مردم مظلوم غزه و با سخنرانی دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

 تجمع کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام و با بیان شعار مسلمانان اتحدوا اتحدوا حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: از ظلمی که از سوی صهیونیست‌ها به مسلمانان می‌شود به خداوند متوسل می‌شویم.

محمد مهدی زاهدی افزود: عمق فاجعه در غزه آنقدر زیاد است کسی به غیر از خدا نمی‌تواند، مشکلات غزه را رفع کند .

 وی بیان کرد: در اواخر قرن ۲۰ جریانی به نام جنگ تمدن‌ها را ایجاد کردند تا جهان اسلام را در برابر جهان غرب قرار دهند و این توطئه شکل گرفت، اما ناموفق بود .

زاهدی عنوان کرد: در اوایل قرن ۲۱ هم تلاش کردند تا جنگ درون تمدن‌ها ایجاد شود و نتیجه این جنگ هم این بود که از درون القاعده و طالبان جریانی به نام داعش بیرون آمد و داعش دست‌پروده صهیونیست‌ها است .

وی یادآور شد: همزمان با تولد داعش اتفاقات زیادی در خاورمیانه شکل گرفت و تلاش آنها بر این بود که جنگی را در سوریه راه بیندازند و داعش پیروز شود و حکومت سوریه را تغییر دهند، زیرا حکومت سوریه با ایران موافق بود .

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس شورای اسلامی گفت: حزب‌الله لبنان از ایران حمایت می‌کند و به همین علت دشمنان جنگ غزه را راه انداختند .

زاهدی ادامه داد: توطئه دشمنان در عراق این بود که جریان شیعه و جریان مقاومت در عراق به عنوان طرفداران ایران را از بین ببرند .

وی اظهار داشت: استکبار به دلیل اینکه جریان‌های مقاومت طرفدار ایران بودند به وحشت افتاد و همه این جنگ‌ها و توطئه‌هایی که در خاورمیانه وجود دارد، برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است تا پایه‌های طرفداران جمهوری اسلامی در منطقه را نابود کنند .

این نماینده مجلس تصریح کرد: حماس با وجود تلفات انسانی اما در جبهه رزم و مبارزه جلوتر از صهیونیسم است و جریان مقاومت آنچنان مسلح و پایدار است که این جنگ به نفع مقاومت پایان می‌یابد

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب