پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:12:13 - یکشنبه 26 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه ۹۰ نفر از شکات تعاونی مسکن مجلس هفتم در کمیسیون تلفیق/اتهام ۲ نماینده ادوار و یک نماینده فعلی در این پروژه
در سال هشتاد و هفت، ۳۵۸نفر از نمایندگان مجلس هفتم، نمایندگان ادوار و کارمندان این مجلس، تعاونی مسکن را تشکیل دادند که از میان این افراد هیئت سه نفره‌ای جهت ساخت و ساز این پروژه انتخاب شدند که در همین رابطه در آن زمان زمینی جهت ساخت و ساز در سعادت آباد خریداری شد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا در سال هشتاد و هفت، ۳۵۸نفر از نمایندگان مجلس هفتم، نمایندگان ادوار و کارمندان این مجلس، تعاونی مسکنی را تشکیل دادند که از میان این افراد هیئت سه نفره‌ای جهت ساخت و ساز این پروژه انتخاب شدند که در همین رابطه در آن زمان زمینی جهت ساخت و ساز در سعادت آباد خریداری شد.

با نظارت هئیت رئیسه مجلس از اعضای این تعاونی وجوهی دریافت شد تا کار ساخت و ساز پروژه مسکونی کوثر شروع شود؛ البته قرار بود در سال ۸۹ این هیئت کار خود را تمام کرده و واحدهای ساخته شده را تحویل دهد که چنین اتفاقی نیفتاد.

دلیل عدم تحویل به موقع این واحدها اعضای تعاونی معترض شده و در نهایت  جلسه ای در مجلس تشکیل و هیئتی تحت عنوان کمیته نظارت بر عملکرد هیئت سه نفره پروژه مسکونی کوثر مجلس هفتم را جهت پیگیری مطالبات اعضای این پروژه انتخاب کردند.

مجتهد زاده وکیل این هیئت سه نفره نیز در همین رابطه طی مصاحبه ای عنوان کرده بود که اینجانب شکایتی در شعبه سوم بازپرسی کارکنان دولت علیه هیئت سه نفره پروژه مسکونی ذکر شده مطرح کردم که در پی آن، هیئت سه نفره پروژه مسکونی کوثر مجلس هفتم به بازپرسی احضار شدند.

وی گفته بود در حال حاضر دو نماینده ادوار توسط بازپرس احضار شدند ولی یکی از اعضای آن هیئت سه نفره چون هم اکنون نماینده مجلس است، باید تشریفات خاص خود را بگذراند و بعد در مورد این مسئله پاسخگو باشد.

وکیل منتخب کمیته نظارت بر عملکرد هیئت سه نفره پروژه مسکونی کوثر مجلس هفتم تاکید کرده بود اتهامات این دو نماینده ادوار و یکی از نمایندگان فعلی مجلس، مشارکت در تحصیل نامشروع مال و خیانت در امانت است.

اما با هماهنگی هیئت پیگیری این موضوع، مقرر شده تا فردا یک شنبه ۲۶ مرداد نشستی با حضور وکلای بیش از ۹۰ تن از شکات در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

قرار است در این جلسه در خصوص حکم مقام قضایی در مورد پروژه، تخلفات هیئت ۳نفره و میزان سهام آن ها، حقوق وسهم واقعی سهام داران، پرداختی های اعضا، قیمت تمام شده پروژه و… بحث و بررسی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب