پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:07:38 - یکشنبه 26 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اندرحکایت تعطیلی جایگاه cngو ازدحام جایگاه پمپ بنزین رابر از قاب دوربین
صف های طویل خودروها برای سوخت گیری در تنها جایگاه پمپ بنزین این روزها در گوشه و کنار شهرستان رابر تماشایی است

به گزارش” صبح رابر” امروزه جایگاه CNG یا همان گاز طبیعی فشرده شده جایگزین سوخت های فسیلی اکثر خودروها شده سوختی که بدون آلایندگی هوا و با صرفه اقتصادی تر از بنزین عامل حرکت خودروها شده است. با توسعه جایگاه های CNG روزانه بیش از ۲۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین کشور صرفه جویی می شود آنهم در این شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی خود حماسه ای دیگر از نوع اقتصادی می باشد.

تعطیلی جایگاه سوخت گیری CNG و بسته شدن جایگاه بخاطر خرابی قطعه وجهت تعمیریا تعویض به اصفهان فرستاده شده است ، که شنیده ها حاکی از آن بود ظرف یک هفته آماده شود ولی هنوز خبری از راه اندازی این جایگاه نیست .

صف های طویل خودروها برای سوخت گیری در تنها جایگاه  پمپ بنزین این روزها در گوشه و کنار شهرستان رابر تماشایی است. اگر چه بعد از سهمیه بندی بنزین، جایگاه  عرضه گاز طبیعی به خودروها ارج و قرب پیدا کردند ولی با پایان یافتن سهمیه بنزین مرحله اول بسیاری از مالکان خودروهای دوگانه سوز، این روزها تشکیل صف های طویل در مقابل جایگاه  گاز طبیعی فشرده CNG، رابر چهره دیگری به خود گرفته است.نارضایتی مردم از نحوه ارائه خدمات در این جایگاه  و مطرح شدن سوالاتی از قبیل چرا تعطیلی ؟ چه کار می شود کرد؟ آیا برای آینده برنامه ریزی شده است یا نه؟ خبرنگار صبح رابر را مصمم کرد تا با تهیه گزارشی تصویری که انعکاس نظر قضاوت با شما.

تنها جایگاه پمپ بنزین شهرستان که دو پمپ با ۴ نازل و دو پمپ گازوئیل با دو نازل دارد، صف طویلی از خودروهای مختلف به چشم می خورد؛ از پیکان و پراید گرفته تا پژو و سمند، رانندگان هم که حوصله شان از پشت فرمان نشستن و تماشای صف سررفته است ، و رانندگان موتورسیکلت سوار هم بدون نوبت در این میان سوخت گیری هم انجام می دادند .

هر یک به نوعی صدای اعتراضش بلند می شود و از عملکرد مسئولان گلایه می کند. همه آنها خواستار توجه به رفع مشکلات دارندگان خودروهای گاز سوز هستند.

یکی از رانندگان که خود را «حسینخانی » معرفی می کند می گوید: ۴۵دقیقه است که در نوبت هستم و با این روند که صف جلو می رود، معلوم نیست تا کی باید معطل بمانم.گاهی وقت ها شاهد جرو بحث هایی درجایگاه پمپ بنزین  هستیم ،  وی علت تشکیل صف ها را تعطیلی جایگاه cng شهرستان و تعویض و یا تعمیر قطعه ای از پمپ به اصفهان می داند و می گوید: قرار بود ظرف یک هفته این قطعه را درست کنند در حالی که امدت زمان زیادی  از این وعده ها می گذرد وبیش از  یک ماه از تعطیلی این جایگاه می گذرد .

راننده دیگری به نام زارع یکی از معترضان به عملکرد جایگاه های سوخت CNG شهرستان رابر می گوید: تو را به خدا درد ما را منعکس کن، نیمی از اوقات مفید ما در صف بنزین تلف می شود و به هیچ کاری نمی رسیم.

DSC_0007 DSC07891 IMG_0504 DSC03005 DSC03007

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب