پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:12:33 - یکشنبه 26 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستاوردهای سفر استاندار کرمان به شهرستان رابر
تشریح دستاوردهای سفر استاندار کرمان به همراه مدیران استانی به شهرستان رابر در نشست شورای اداری با رویکرد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رابرعصر پنج شنبه۲۳ مرداد ، و مصوبات سفر که اجرایی می شود.

به گزارش” صبح رابر” استاندار کرمان در عصر پنج شنبه در نشست شورای اداری با رویکرد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رابر خواستار دادن وقت به سرمایه گذاران شهرستان جهت بیان مشکلات و بررسی حل مشکل توسط مدیران استانی شد .

. فرماندار رابر به اختصار چکیده ای از عملکرد ستاد توسعه مثلث و اقتصاد ی شهرستان را بیان و چندین نمونه از مصوبات تفاهم شده با سرمایه گذاران ، خصوصاً تعاملات بعمل آمده با شرکت عمرانی صدر هاشمی و گروه سرمایه گذاری صدرایی بیان کرد در ادامه ضمن بیان پتانسیل های اقتصادی و گردشگری شهرستان از همه سرمایه گذاران در زمینه سرمایه گذاری در این زمینه ها دعوت نمود .

حجت الاسلام جعفری امام جمعه شهرستان خواستار حل مشکلات کمبود و قطعی آب شرب شهر رابر شد ، در ادامه منظری توکلی گزارشی از سرمایه گذاران ارائه نمود .

صدر هاشمی سرمایه گذار در خصوص سرمایه گذاری در یک جامعه آماده و تعاملات مورد نیاز در این زمینه بیان کرد و مسئولیت و نقش مردم در این زمینه توسعه یک منطقه را اصلی ترین رکن عنوان کرد ، وی در زمینه سرمایه گذاری در منطقه هنزاء مطالبی را مطرح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صدرایی ( سرمایه گذار)در خصوص تلاش در امر تولید و سرمایه گذاری گزیده ای از رویکرد های اما م خمینی (ره) در این زمینه مطرح و از همه مسئولین خواستار برداشتن موانع و مشکلات افراد سرمایه گذار در این زمینه و نگاهشان سرمایه گذاری باشد .

سلاجقه سرمایه گذار شرکت سپند کرمان در خصوص برگزاری جلسه ای در تهران با حضور رابریها مقیم تهران در زمینه سرمایه گذاری در جهت توسعه شهرستان مطالبی عنوان کرد و مهمترین بخش را در جهت توسعه شهرستان را در حوزه گردشگری اعلام کرد .

وی مشکل اصلی سرمایه گذاری در شهرستان رابر را وضعیت حقوقی و روند واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی دانست .

در ادامه چند تن از سرمایه کذاران بخش خصوصی در شهرستان رابر به بیان مشکلات خود پرداخت .

سپس رئیس شورای اسلامی رابر ضمن بیان مشکلات شهر رابر و سیل اخیر از همه مسئولین پر تلاش در این زمینه را خواستار پیگیری لازم شد و کامیاب معاون عمرانی استانداری در زمینه عمران شهر و هماهنگیهای لازم در خصوص کمک به شهردار رابر صحبت کرد .

در پایان نشست نیز رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص روند اصلاح و بهسازی قنوات و کانالهای آسیب دیده از سیل سخنانی را بیان نمود .

در پایان مصوباتی بشرح ذیل اتخاذ گردید:

-مقررگردید در منطقه بند هنزاء بعنوان منطقه نمونه گردشگری ملی تا پایان شهریور ماه کلیات طرح توسط میراث فرهنگی تصویب و توسط سرمایه گذار تعیین شده به اجرا در آید .

– مقرر گردید آماده سازی زیر ساختها ی مرتبط منطقه هنزاء و هنزاء توسط دولت تأمین گردد.

– مقرر گردید طبق مصوبات تنظیم توسط صدرایی و فرماندار رابر فعالیتهای تنظیم شده به مرحله اجرا در آید .

– مقرر گردید موضوع استعلام زمین واقع در ننوک – ده دیوان جهت ویلاسازی توسط شرکت سپند کرمان ظرف ۱۵ روز آینده توسط اداره راه و شهرسازی استان و فرماندار پیگیری و حل گردد.

– مقرر گردید در خصوص گاز رسانی به سایر نقاط فاقد گاز در شهرستان رابر، با تأمین اعتبار در سال ۹۴ عملیات مربوط اجرا گردد و مناطق هنزاء و هلیل رود از این نعمت برخوردار گردند .

– مقرر گردید جهاد کشاورزی، شرکت برق و گاز نسبت به تسقیط فیش های آب و گاز و برق مربوط کارگاه عرقیات ناب کوهستان رابر پیگیریهای لازم بعمل آورده و تعرفه کشاورزی را مد نظر قرار دهند و بحث آب نیز توسط فرماندار پیگیری گردد.

– مقرر گردید جهاد کشاورزی استان نسبت به احداث ایستگاه جمع آوری شیر حمایتهای لازم را از متقاضی بعمل آورد .

– مقرر گردید اداره دامپزشکی استان و شهرستان یک تیم دامپزشکی را جهت حل مشکل متقاضیان مورد بررسی قرار دهند .

– مقرر گردید در خصوص انتقال برق به گاوداریها توسط فرمانداری و اداره برق شهرستان مورد پیگیری قرار گیرد .

– مقرر گردید در خصوص واگذاری زمین به سرمایه گذار احداث پمپ بنزین توسط گنج پور ظرف مدت ۱۵ روز آینده نسبت به تعیین و تکلیف زمین مورد نظر توسط اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان اقدام گردد.

– مقرر گردید در خصوص زنبورداری ، با صدرایی سرمایه گذار تعامل و همکاری لازم صورت گیرد .

– مقرر گردید در خصوص مسکن مهر فرهنگیان موضوع سریعاً توسط دادگاه تعیین و تکلیف گردد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب