پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:39:55 - شنبه 1 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تفکر سازش ، همان تفکر فتنه ۸۸ است
منصور الهی افزود : تفکر سازش ، همان تفکر فتنه ۸۸ است ، در یک سایتی ، کسی که یک روزی همراه امام و در خط امام بود خودش سفارش کرده بود، در سایت خودش نوشته بود که من در زمان امام ، به امام گفتم ،چرا با آمریکا سازش نمی کنید ، رابطه برقرار نمی کنید، حضرت امام فرمودند: هر کس ما ر ا سفارش به سازش با آمریکا می کند ، یا مزدور است یا جاهل . خودش اعتراف می کند که امام ما را به عنوان سازشگر ،به عنوان مزدور و جاهل معرفی می کرد ، چرا فریاد غرب می زنیم این ها ولایتمدار و ولایت پذیر نیستند .

به گزارش ” صبح رابر” منصور الهی مسئول معاونت فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خواهران بسیجی رابری در خصوص جایگاه گفتمان انقلاب اسلامی که اصیل ترین گفتمان مدیریت جهان است ،  اظهار داشت : معمولادر جلسات تحت عناوین مختلف ، بصیرتی وفرهنگی روشنگری برگزار می شود مباحث مورد توجه جامعه مرتب تکرار می شود اما آن نکته ای که از آن غافل شده ایم و یا کمتر به این نکته پرداخته ایم بحث گفتمان ولایی است.

ولایتمداری نتیجه اش و اعتبارش ولایت پذیریست .

وی ادامه داد : همه ما معمولا بویژه عزیزان بسیجی خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران روحانیت وقتی دربحث دفاع از انقلاب اسلامی می شود یک جمله معمولا به کار می بریم و برآن اصرار می ورزیم که ما ولایت مدار هستیم .

فلان آقا ولایت مدار است، فلان مسئول ولایت دار است ، این آقا ولایت مدار نیست، آن شخصیت چندان در حوزه ولایت مداری قدم بر نمی دارد، این ها سؤالاتی و جواب هایی که در مجامع فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد ، این نکته به خوبی باید توجه کرد، که ما در نظامی زندگی می کنیم که اصولا برابر با قانون اساسی، همه ملت ایران، هر کس که جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول دارد ،ولایت مدار است ، چرا ؟ چون به نظر می رسد، بعضی ها درمقاطع مختلف گوش به فرمان ولایت نیستند ، مگر می شود همه مردم ، همه مسئولین از رؤسای قوا تا پایین ترین رده اجرایی کشور ولایتمدار باشند ؟

بله سؤال ما همین جاست ،امروز ملاک اصلی در تبعیت از گفتمان امام ، گفتمان رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی ، پایبندی و جدیت ولایت پذیری از ولایت است نه فقط ولایت مدار بودن .

منصور الهی بیان داشت : رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، قوه مقننه و همه مدیران کشور باید ولایت مدار باشند، یعنی زندگی آنها ، شغل آنها ، سمت آنها بر سِر ولایت است ،آنها چه بخواهند و چه نخواهند باید ولایت مدار باشند ، چون قانون اساسی مبتنی بر نظام ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است و هیچ کس از این محدوده نمی تواند، دور شود، اگر محدوده ولایت دور بشود، از نظام ولایت دور بشود ، سقوط می کند، یعنی   نمی تواند مسئول باشد نمی تواند رئیس قوه باشد اصولا اعتبارش به ولایت است ، اعتبار رئیس جمهور واعتبار رئیس مجلس ، اعتباررئیس قوه قضائیه به ولایت است و با امضای ولایت است که آنها اعتبار پیدا می کنند . پس ولایتمدار باید باشند و اگر ادعا بکنند ما ولایت مدار هستیم به وظیفه شان عمل کردند .

وی با اشاره به نکته اساسی گفت: همین مدیران و مسئولان کشورو آحاد جامعه اسلامی و انقلابی ما اگر بر محور ولایت نچرخند، خاموش می شوند ،محو می شوند مثل ستارگانی که بر محور منظومه شمسی باید بچرخند اگر نچرخند نور ندارند ، روشنایی ستارگان بر محور منظومه شمسی دارند به علت چرخیدن بر دور منظومه شمسی است اما اگر تنبلی بکنند، اگر سستی بکنند اگر به همراه و در طول ولی فقیه حرکت نکنند خاموش می شوند، وقتی که خاموش شدند دیگر اعتباری ندارند و محو می شوند .

دکتر الهی افزود : لذا برای ولایت مداری افراد، بایستی ملاک و معیار قرار بدهیم، اما ، زمانی می توانیم بگوییم که معتقد به انقلاب اسلامی ،ولایت فقیه و آرمان های انقلاب هستیم ،که این نکته را حتما مورد توجه قرار داده باشیم   و آن نکته این است ، که در مسیر حرکت انقلاب اسلامی در مسیر حرکت ملت ، ما تابع فرامین سیاست ها ، تدابیر، راهبردها گفتمان حضرت امام وگفتمان ولایت   مطلقه فقیه باشیم، این جاست که افراد می توانند ادعا بکنند ما در مسیر ولایت حرکت می کنیم و ما هم کسانی را ولایت مدار می دانیم که در پذیرش تفکر ولایی، و لایت پذیرباشند یعنی ولایتمداری نتیجه اش و اعتبارش ولایت پذیریست .

وی ادامه داد: رئیس جمهور کشورش را که اعتبارش را از ولایت گیرد خودش را ولایت مدار معرفی کند اما از نظر مردم ، اسلام و ملت بزرگ ایران ، زمانی رئیس جمهور اعتبارحقیقی خودش را کسب می کند که در حقیقت ، ولایت پذیر باشد .

الهی با اشاره به تعریف ولایت پذیری گفت : به این است که، اگر راهبردی ، سؤالی، رهنمودی از سوی ولی امر مسلمین جهان مطرح می شود با دل جان او را دنبال بکند با دل و جان بپذیرد و در آن مسیر حرکت کند نه شعار .

در ادامه گفت : قوای دیگر هم همین است ،رئیس قوه قضائیه ، رئیس مجلس شورای اسلامی هم همین است ، نمایندگان مجلس و مدیران هم همین است ، اگر نگاه و معیار حرکت کرده ایم ما انسان های ولایی هستیم یعنی در فرهیختن تفکر ولایی حرکت می کنیم و در پذیرش به تبعیت از ولایت حرف اول را می زنیم ، حرف اول جامعه و عالم جامعه بایدحرف ولایت باشند این گفتمان دیگری در کشور ،خورده گفتمان های که سالیان گذشته بوده و امروز هم مطرح است نباید ،گفتمان غالب جهموری اسلامی ما باشد، اگر گفتمان غالب، گفتمان ولایی و اندیشه ولایت بود آنموقع است که همه می توانند ادعا بکنند که در خط ولایت اند چون خط ولایت یک معیار کاملا واضح و روشن دارد، اگر امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) بفرمایند در حوزه سیاسی ، در حوزه اقتصاد ، در حوزه فرهنگ اینگونه باید عمل کرد، اما مدیری و رئیس قوه ای یک بسیجی بر معیار عمل نکرد و خود رأیی کرد آن ولایی نیست حتی اگرسابقه خوبی هم داشته باشد ، هر چند هم انقلابی بوده باشد و هر چند هم مبارزه کرده باشد، هر چند هم در دفاع مقدس جانفشانی کرده باشد، جانباز باشد ، آزاده و خانواده شهید باشد ایثار گر باشد ، اما اگر تبعیت از تدابیرو رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان نکند برای خودش اظهار نظر بکند، خط رهبری را تجزیه و تحلیل بکند، او دیگر ولایتی نیست ، پس معیار ولایت پذیری را به خوبی باید شناخت ، اگر من بسیجی هستم در صف بسیج   گردان عاشورا و حلقه های صالحین حضور پیدا می کنم ،اینجا ولایت مدارم ، اما معلوم نیست ولایت پذیر باشم .

معیارهای شناخت ولایت پذیری

منصور الهی با اشاره به اینکه برای ولایت پذیری، باید معیار روشن داشته باشد عنوان کرد : اگر مقام معظم رهبری امسال ، سال اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی با مدیریت جهادی است، بنده به عنوان یک مدیر و مسئول در حوزه عز م ملی، تغییری در رفتارم صورت نگیرد و رفتار جهادی از خودم نشان ندهم، بخواهم ساعت کار ادارایم در حقیقت به طول یک برنامه روزانه و معمول انجام دهم ، اینجا باید در ولایت پذیری خود م تردید بکنم .

وی ادامه داد : چون امام خامنه ای ( مد ظله العالی ،به عنوان ولی امر مسلمین جهان می فرمایند که، امسال باید با عزم ملی، با یک حرکت جهادی در زمینه اقتصاد و فرهنگ   وظایف را دنبال بکنند   .

آنهایی که مدیر اقتصادی اند باید به فکر تحول و حل مشکلات اقتصادی مردم با تلاش شبانه روزی باشند ، آنها که مدیر فرهنگی هستند، باید با حرکت جهادی تلاش در جهت رفع مشکلات فرهنگی بکنند ، مشکلات فرهنگی کشور را بایک حرکت انقلابی و جهادی انجام دهند چون روح گفتمان ولایت روح انقلابی   است .

اصول و مبانی انقلاب و ارزش ها را نباید به حراج بگذارد.

الهی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دو سال قبل در یک بحث سیاست خارجی فرمودند : من دیپلمات نیستم من انقلابی ام افزود : این معنایش این است که من اگر دیپلمات باشم وضعیت کاملا روشن است به دنبال تعامل ، به دنبال روابط با کشور های دیگر رایزنی و رفتار های سیاسی که دیپلماسی هستم ،در دیپلماسی امکان دارد ، شما مجبور شوید یا به دلایلی مربوط به نگرش آن فرد است   از یکسری از مبانی کوتاه بیاییم از یکسری از اصول دست برداریم .یکسری مصلحت اندیشی های فردی را   انجام بدهید.

وی در تعریف دیپلمات بیان داشت : دیپلمات برای اینکه نظر طرف مقابل را جلب بکند و بتواند در حقیقت یک تعامل سیاسی با یک کشور برقرار بکند، امکان دارد یادش برود که دیپلمات انقلاب اسلامی یک اصولی برای آن تعریف شده این اصول ،گفتمان امام است ، باید یادش نرود اگر می خواهد در در مذاکرات هسته ای عمل بکند می خواهد مذاکره داشته باشد در   برابر قوانین بین المللی حل و فصل شود یادش نرود که اصول و مبانی انقلاب و ارزش ها را نباید به حراج بگذارد .

نباید یادش برود که امام در سیاست خارجی یک حرف مهمی را داشتند،هر کجا انقلابی و نهضتی هست ، ما آنجا هستم ، ما حامی ملت های مستضعف جهان هستیم .

گفتمان امام تغییر ناپذیر است

الهی با اشاره به اینکه دیپلماسی و سازش سیاسی حل نمی شود گفت : امام برای نظام جمهوری اسلامی یک سیاست کاملا مدون و مشخصی را معرفی کرده اند امام از آن به گفتمان ولایت یاد می کنیم در این گفتمان در سیاست خارجی حضرت امام، به عنوان معمار و پایه گذار انقلاب اسلامی که مورد حمایت همه ماست می فرمایند : ما درصدد خشکانیدن ،ریشه های فاسد، صهیونیسم، کمونیسم و سرمایه داری در جهان هستیم ، که نقطه مقابل اش در گفتمان داخلی این است، که ما حامی محرومان و مستضعفانیم ما یک تار موی مستضعفان و محرومان را در برابر کاخ های مستکبران و ثروتمندان   عوض نمی کنیم ، یک تار موی کوخ نشینان را بر همه هستی کاخ نشینان عوض نمی کنیم . این گفتمان امام در داخل و در خارج است .

وی افزود امروز یک مقدار چون مباحث سیاسی و تحلیل های سیاسی کمتر در میان نیروهای انقلابی و ارزشی مطرح می شود، یک مقدار فکر کردیم که، دیگر دست های تحلیلی و روشنگری ضرورتی ندارد ، البته یک جریان سازش که از اول انقلاب ، لیبرال ها بودند و بعد نهضت آزادی مدیریت کرد ، بعد جنگ جهانی سکولار مدیریت این حرکت را در دست گرفت، این تفکر هنوز هم وجود دارد ، هنوز هم اندیشه های   سکولاری و جدا کردن دین و دیانت ازحوزه اجتماع دارد تلاش می کند کارش را انجام می دهد اما صورت مسئله و روش و شیوه مقابله با گفتمان امام کمی تفاوت کرده است   ، امروز اگر کسی بخواهد نقدی بکند که   چه می شود ، جریان سازش را   نقد کند،   بلافاصله متهم به خشونت گرایی می شود ، متهم به گروه فساد می شود ، متهم به منتقدین نادان و بیسواد می شود، این بدترین روشی است که در دوران انقلاب اسلامی می بینید ، اگر کسی امروز بگوید آقا مواظب باشید ، سازش صورت نگیرد ، انقلاب اسلامی را نمی شود حراج کرد،   مبانی و گفتمان امام قابل معامله نیست .

الهی گفت : می گویند اینها نیروهای تندروی افراطی اند ، اینها خشونت گرا هستند اینها نمی خواهند، مشکلات کشور حل شود ، اینها نمی خواهند در حقیقت معضلات کشور حل بشود ، کی در این کشور مخالف رابطه اند ، تاکنون ما ، هیچ گروه و جریانی را ندیده ایم که مخالف رابطه با کشور های دیگر باشند ، در سال ۶۶ زمانی که حجاج ایرانی مورد هجوم قرار گرفته اند امام یک پیامی را فرمودند که، کاملا   روشنگر اهداف اسلامی بود، تدوین کردند ، من بسیجی باید تحلیل مسائل انقلاب را در مسیر انقلاب ببینم ، ببینم امام چه می خواهد، اهداف اصلی امام چی بود ، امروز ولایت امر مسلمین همان هدف را دنبال می کنند و بایستی من بسیجی گوش به فرمان باشم دعوای ما بر سر این آقا و آن آقا و این جریان نیست دعوای ما بر سر مبانی گفتمان است .

در ادامه گفت : امام فرمودند : ما با هیچ کس در سراسر دنیا دعوا نداریم ما دعوایمان بر سر این مسئله است که ما می گوییم دین ، عده ای مخالف اند می فرمودند: هی نگویید من ، بگویید مکتب من ، فریاد بزنید دین من ، مکتب من ، آرمان من ، شهدای من ، ارزش های من چی شده اند .

امام هرگز به اینکه مثلا اگر از مردم غزه حمایت بکنیم چه می شود فکر نکردند چون تکلیف خودشان را دنبال می کردند به فکر دنیا نبودند که چه می شود .

الهی گفت : امروز امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) می فرمایند : لازم است هم از لحاظ سلاح به مردم غزه   و هم از لحاظ کمک به مردم غزه همت و تلاش بکنند ، چرا یک عده ای ، موضع می گیرند ، آقا وقتش نیست ، مذاکرات زیر سؤال می رود ما نباید شعار حمایت از غزه بدهیم . این جریان ضد گفتمان امام و انقلاب اسلامی و ضد ولایی است ، امام می فرمایند : هر کجا انقلابی و نهضتی هست ، ما آنجا هستیم این یک واقعیت است .

تفکر سازش ، همان تفکر فتنه ۸۸ است.

وی اضافه کرد : تفکر سازش ، همان تفکر فتنه ۸۸ است ، در یک سایتی ، کسی که یک روزی   همراه امام و در خط امام بود خودش سفارش کرده بود، در سایت خودش نوشته بود که من در زمان امام ، به امام گفتم ،چرا با آمریکا سازش   نمی کنید ، رابطه برقرار نمی کنید، حضرت امام فرمودند: هر کس ما ر ا سفارش به سازش با آمریکا می کند ، یا مزدور است یا   جاهل . خودش اعتراف می کند که امام ما را به عنوان سازشگر ،به عنوان مزدور و جاهل معرفی می کرد ،   چرا فریاد غرب می زنیم این ها ولایتمدار و ولایت پذیر نیستند .

ما برای اقتصاد شهید نداده ایم.

الهی ابراز داشت :  مقام معظم رهبری فرمودند : برای اینکه دنیا و افکار عمومی بداند که ما در حقیقت مخالف ، رابطه ی با دنیا نیستیم ، ما علاقه مند به تعامل با دنیا هستیم اما نه به عنوان سازش .

این نکته با اصل مذاکره مخالف نیستیم، اما مواظب باشید،دشمن دست شما را نخواند ، دشمن از شما امتیاز نگیرد ، روی اصول و مبانی با شما معامله نکند ، این معنی گفتمان ولایت است .

وی افزود: اگر کسی بنشیند، بگوید به خاطر مشکلات اقتصادی کشور برای حل مشکلات مردم ،در مذاکرات هسته ای کوتاه بیاییم، دیگر بس است، مگر   انرژی هسته ای چه نفعی به ما دارد ؟آن شعاری که خیلی ها می دادند به جای چرخش سانتریفیوژها ،چرخ زندگی مردم بچرخد، چرخ اقتصادی بچرخد.

در ادامه گفت : در این کشور ،کدام جنگ انقلابی و ارزشی که گفته چرخ اقتصاد نچرخد ؟ کی مخالف حل مشکلات اقتصادی مردم است ، اما آن جنگ سازش ، یک جوری القا می کنند .

الهی با اشاره به افکار عمومی گفت : نیروهای انقلاب ، نیروهای ارزشی ،خانواده های شهدا بچه های بسیجی، این ها مخالف مذاکره با غرب اند ، بله، ما مخالف با مذاکره ای هستیم که سازش صورت گیرد . در سازش ها ، ارزش ها، آرمانها ، گفتمان امام و اصول و مبانی انقلاب اسلامی زیر سؤال می رود .

وی افزود : آمریکایی ها در روز اول مذاکرات حرف شان این بود،می گویند : شما از آنچه در انقلاب به دست آورد ه اید ، دست بردارید ، اوبا ما ادعا می کند،اگر می توانست   تمام پیچ های هسته ای ایران را باز می کرد ، اینها اعتقادی به مذاکره ندارد ، غرب و آمریکا سازش گری را می خواهد ، سلطه پذیری را می خواهد که در جهان ولایت نیست .

الهی بیان داشت : امام عزیز ما   در پیام حجاج در سال ۶۶فرمودند: برخی ها ما را   توصیه و سرزنش می کند که شما در حقیقت باعث انزوای جمهوری اسلامی شده اید ،   ما به آنها می گوییم که، ما هم راه سازش را بلدیم اما ،این سازشی که شما سفارش می کنید و اسمش را دیپلماتیک ، تعامل و رابطه ی با   دنیا می گذارید ،   معمولا تا به حال تجربه شده است که آمریکایی ها و غربی ها ، آقا باشند و ما نوکر .

وی ادامه داد : امام می فرمایند: ما هم راه سازش را بلدیم، اما ما، انقلاب کردیم که ارزش ها ، آرمانها و اصول و مبانی دین حفظ شود ، نگاه چپ و راست برای گفتمان امام معنا ندارد ، برای گفتمان امام، یک اصولی تببین شده است ،اول تعهد به قوانین انقلاب اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی ، ولایت فقیه است ، فقها و مبانی دینی هستند و قانون اساسی جمهوری اسلامی است،   یکسری معیارهایی در انقلاب اسلامی و جود دارد، اولین معیارش شهدا و ارزش های شهدا هستند ، ما می گوییم، اینها نباید خدشه دار شوند،   نباید بر اصول سازش صورت گیرد ، مصلحت اندیشی ،در حفظ ارزشهای شهدا معنا ندارد ، حتی اگر گرسنه بمانیم نباید ارزشها و آرمانهای شهدا دست برداریم .

منصور الهی با اشاره به اینکه ما انقلاب کردیم که ، یک نظام اسلامی و ارزشی و دینی در جامعه حاکم باشد افزود : ما انقلاب نکردیم، شکم هایمان سیر بشود،   ما انقلاب نکردیم که نان شب مان تأمین بشود ، اقتصاد و زندگی مردم ما مهم است ، ارزش دارد و ضرورت دارد که نظام جمهوری اسلامی در حل مشکلات مردم در ابعاد مختلف تلاش شبانه روزی و جهادی بکنند   ، مگر مقام معظم رهبری نفرمودند سال اقتصاد و فرهنگ یعنی اقتصاد با عزم ملی ، ما عزم ملی را خوب نفهمیدیم بعضی از مسئولین ما عزم ملی را نفهمیدند ، عزم ملی یعنی شبانه روز برای حل مشکل مردم کار اقتصادی و تولیدی کنند مشکل تورم را در جامعه حل بکنیم ، فقر و محرومیت و بیکاری را در جامعه حل بکنیم این معنای جهاد اقتصادی است ، نه اینکه نگرانی و تورم و رشد کند و هیچ حرکتی نکنیم ، اعلام کنند ما به دنبال کاهش قیمت اصلا نیستیم، بازار آزاد است ، عدالت اقتصادی ، جهاد اقتصادی همراه باشد اینجا گفتمان امام ، گفتمان ولایت زیر سؤال می رود .

وی بیان داشت :  کم کاری مسئولین و کم توجهی به فرهنگ و عرصه های فرهنگی، ببینید امروز یکی از معضلات فرهنگی موضوع ماهواره هاست ،   همه کارشناسان همه نظریه پردازان فرهنگی بر این باوراند که ماهواره بر رفتا ر و فکر آدم و خانواده ها تأ ثیر گذاشته است، بد حجابی بی بند باری ، لاابالی گری ، باورها، اختلافات اخلاقی ، اختلافات خانوادگی معیار و مصداقی تأثیر گذاری از آسیب های اجتماعی ماهواره در زندگی هاست .

الهی با بیان اینکه چرادر کشور و استان کرمان حرف اول را در زمینه طلاق می زند افزود : وقتی آمار را بررسی می کنید که کارشناسان اجتماعی با افراد آسیب دیده اند   مصاحبه می کنند الگویشان این است که در حقیقت این رفتار دجال واره امروز تحت عنوان ابزار دیجیتال ، همه باورهای ما را زیر سؤال می برد .

وی اذعان داشت : این همه شهید دادیم، ۸ سال مقاومت کردیم ، که ارزشهایمان حفظ شود ، ما برای اقتصاد شهید نداده ایم ، شهدای ما برای پر کردن شکم های ما به جبهه نرفتند ، ما ۸ سال در برابر استکبار نایستاده ایم که   شکم هایمان سیر شود، ما مقاومت کردیم که ارزشهایمان حفظ شود ، مبانی دینی مان حفظ شود .

ترویج فرهنگ در گفتمان امام .

دکتر الهی گفت : مقام معظم رهبری فرمودند :موضوع فرهنگ از اقتصاد مهمتر است ، فرهنگ ،مثل هوایی است که ما تنفس می کنیم ،اگر در یک فضایی آلودگی وجود داشته باشد همه ما تحت تأثیر آن هوای آلوده قرار خواهیم گرفت .

وی افزود : اگر فرهنگ بیگانه در جامعه ما رواج پیدا می کند ، بد حجابی ، بی بند باری ، بد اخلاقی و   فروپاشی خانواده در جامعه رواج پیدا می کند نتیجه اش تأثیر دجال واره ای است که امروز ما به عنوان فضای سایبری   در آن کشور وجود دارد .

مسئول معاونت فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت : گفتمان غالب و جدی تر و مهمتر از گفتمان ولایت نباشد در سیاست داخلی و سیاست خارجی در مسائل اجتماعی ، آنچه که امروز در دوره ما، مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین مطرح کردند یعنی گفتمان امام ، نباید روی زمین بماند ، گفتمان های اروپا ، گفتمان های دنیا طلب نباید در جامعه ما رواج پیدا کند .

الهی عنوان کرد : مقام معظم رهبری همیشه در مسائل مختلف یک گفتمان جامعی را تبیین می کنند این شعار سال ،گفتمان است ، این گفتمان یعنی فرهنگ با عزم ملی تنها مربوط به امسال نیست یعنی باید در طول اجرای اسلامی دنبال بشود، نمی شود فرهنگ را فقط درامسال به عنوان حرکت جهادی مطرح شود   ، اگر فرهنگ را در یک مقطع دنبال کنیم خروجی اش این می شود که تهاجم فرهنگی به ناتوی فرهنگی تبدیل می شود.

وی خاطر نشان کرد : عظمت امروز جمهوری اسلامی مدیون خون شهداست ، عزتی که امروز جمهوری اسلامی دارد که در هیچ کجایی این را ندارد مربوط به یک مقطع خاصی نیست .

 

 

انتهای پیام /

منبع : سعیر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب