پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:38:24 - یکشنبه 2 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تصادف اتوبوس و کامیون در محور جیرفت-بم /تکذیب خبر کشته شدن مسافران اتوبوس
جانشین قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان از تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون در کیلومتر ۱۵ مسیر جیرفت-بم خبر داد و خبر کشته شدن یک مسافر اتوبوس که در برخی رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از بوتیا سرگرد علی سلیمانی خبر کشته شدن مسافر این اتوبوس که در برخی سایتها از زبان سخنگوی سازمان هلال احمر اعلام شده است را تکذیب  و در تشریح این خبر اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ بامداد جمعه ۳۱ مرداد ماه در کیلومتر ۱۵ محور جیرفت – بم حدفاصل تونل ۲ و۳ رخ داد و الحمدالله با وجود ۳۰ نفر مسافر خسارت جانی نداشته است و تنها یک نفر آسیب سطحی دیده که پس از مراجعه به اورژانس جیرفت صبح امروز ترخیص گردیده است.

جانشین قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان افزود:حادثه فوق به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده اتوبوس و برخورد از عقب به کامیون در حال حرکت رخ داده است.

سلیمانی همچنین در هشداری به رانندگان خودروهای سنگین و عمومی گفت: شما مسئول کنترل و هدایت خودرو هستند و با جان ۳۰ الی ۴۰ نفر انسان سروکار دارید و باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به نکات ایمنی برای حفظ جان خود و سرنشینان تلاش کنید.

وی گفت به آن درصدی از رانندگانی که تعدادشان اندک است تذکر و هشدار می دهیم کسانی که قصد ارتکاب تخلفات بخصوص تخلف حادثه ساز دارند با اشد مجازات و برخورد همکاران ما مواجه می شوند و رانندگانی که مرتکب دو تخلف حادثه ساز به صورت همزمان شوند ، تا ۷۲ ساعت وسیله نقلیه آنها توقیف می شود و نسبت به کسر نمره منفی و جریمه اقدام خواهد شد.

وی در توصیه ای به مسافران تابستانی هم بیان داشت:موج دوم سفرهای تابستانی از عید فطر شروع شده و تا پایان تعطیلات فصل تابستان ادامه دارد و پلیس پا به پای مردم در جهت حفظ جان آنها تلاش می کند ولی این امر مستلزم همکاری و رعایت قوانین توسط رانندگان محترم است تا هم آرامش را به جامعه و هم به خانواده خود اهدا نمایند.

سلیمانی در پایان تاکید کرد : ماموریت و هدف اصلی ما کاهش حوادث رانندگی است و پلیس همانند سنوات قبل دست یاری به سوی هموطنان علی الخصوص مردم نجیب استان کرمان جهت تحقق این امر  دراز می کند که انشا الله این حوادث دلخراش و ناراحت کننده را به حداقل ممکن برسانیم و از مسئولینی هم که به هر دلیل اقدام به انتشار خبری در حوزه پلیس می کنند می خواهیم ابتدا تحقیق و سپس خبر را منتشر نمایند .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب