پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:32:48 - یکشنبه 19 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیا ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت؟
به گزارش”صبح رابر”زمان تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سرعت سپری شد و کمتر از شش روز دیگر به خلق حماسه سیاسی باقی نمانده است. اگر بخواهیم نگاه اجمالی به حوادث و وقایع انتخابات یازدهم بیاندازیم بایستی به چند سال جلوتر برگردیم و با نگاهی به گذشته، آینده ای روشن را در راه نظام […]

به گزارش”صبح رابر”زمان تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سرعت سپری شد و کمتر از شش روز دیگر به خلق حماسه سیاسی باقی نمانده است. اگر بخواهیم نگاه اجمالی به حوادث و وقایع انتخابات یازدهم بیاندازیم بایستی به چند سال جلوتر برگردیم و با نگاهی به گذشته، آینده ای روشن را در راه نظام و انقلاب ترسیم بنماییم.

افراد مختلف از صنوف و مشاغل وتخصص های گوناگون خود را برای احراز پست ریاست جمهوری آماده می کنند و در زمان ثبت نام این مشتاقین خدمت صفحاتی نو به نو از رفتارهای خود را رونمایی نمودند در زمان ثبت نام تعداد زیادی ثبت نام کردند که شورای محترم نگهبان پس از تحقیق و کنکاش فراوان از این ۶۸۶ نفر به احراز صلاحیت ۸ نفر از آنها برسد.

در این بین رفتارهای مختلفی از نامزدهای احراز صلاحیت نشده مشاهده کرده که زیباترین آن این بود ” بعد از اینکه شورای نگهبان صلاحیتم را احراز نکرد به خاطر اینکه من وظیفه ام را انجام داده و خداوند این مسئولیت سنگین را از دوشم برداشت سجده شکر به جا آوردم” البته واکنش های دیگری هم بود که شاید به خاطر اقرار تمکین به قانون در رسانه ها یا هر دلیل دیگری شاهد فضای آرام و غیر جنجالی بودیم که بایستی خداوند کریم را به خاطر درایت داوطلبین شکر نمود.

اما در طرف دیگر ماجرا هشت کاندیدای محترم در حال تبلیغات هستند و بعضاً در صحبت ها و موضع گیری های خود از بعد اخلاق مدارانه خارج شده و در کلامشان تشنگی به قدرت را جایگزین شیفتگی به خدمت می نمایند مگر نه اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در تبلیغات سیاه نمایی صورت نگیرد و خدمات دولتهای قبل زیرسوال نرود نامزدهای محترم که برای خدمت عزم خود را جزم نموده اند بایستی به حافظه خود مراجعه و به یاد آورند که مامور به وظیفه هستند .

در این شرایط که انقلاب اسلامی در شرایط بالندگی به سر می برد مردم از روی شعور و نه شعار به خوبی تشخیص می دهند که چه کسی شیفته خدمت است و چه کسی تشنه قدرت.

/ مجتبی صالحی فر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب